Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobry den.volala jsem k vam na rychlou hru.pred tim,jsem se informovala ze do studia je prepojen ten,kdo vydryi nejdele na telefonu.je to blbost.zavolala jsem hned na zacatku.porad me tam pousteli horoskopy.a mezi tim me rikali,pockejte budete prepojeni do studia.pani ve studiu vyzivala at nekdo zavola ,a nikdo nevolal a ja porad poslouchala horoskopy.vzhra byla na 33 000 kc uz.provolala jsem 15 000 kc a hra najednou skoncila a oni me vypli telefon.tohle neni normalni.meli by je zavrit. lenka
rychla hra tv barandov
chci vratit penize.neco takoveho prece neni normalni.je to hra.ale meli by k ni pristupovat seriozne.
|
Tweet |
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme též spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Na Evropské spotřebitelské centrum se také můžete obrátit telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. V případě, že ESC zjistí porušení veřejnoprávních norem, mohou případ předat dozorovému orgánu v příslušné zemi dle místních předpisů, který činnost obchodníka prověří.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.