Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14033Platba Matrix regular

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2016, před 8 lety

Rostislav Slabý

Znění stížnosti

Dne 30.12.2016 jsem obdržel poštou upomínku na nezaplacení 299 Kč za Matrix Regular - náhradní žiletky ( 200 Kč za M.R. + 99 Kč poštovné a balné). V této upomínce je prý dlužná částka ještě navýšena o 59 Kč - poplatek za prodlení a vyhrožováno úroky z prodlení a dalšími poplatky.
Vážení pracovníci této firmy :
úhrada byla provedena z mého účtu , tak jako každou zásilku, dne 28.11.2016 v plné výši 299 Kč.
Nechápu proto,proč bych měl znovu platit a ještě připlácet další poplatky.
Rostislav Slabý
zák.číslo 388439

S pozdravem Za spokojené zákazníky
R.Slabý


Požadované řešení

uznání platby ze dne 28.11.2016


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2017 16:44, před 8 lety

Byla-li zaplacena dlužná částka a závazek tak byl splněn, není možné po spotřebiteli žádat další plnění. Byl-li dluh splacen, může spotřebitel požádat společnost o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že byl dluh splněn a tím pádem i zanikl. Společnost v takovém potvrzení musí vyznačit jméno dlužníka i věřitele, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl dluh splněn.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 20:08, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.