Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Nechápu proč a kdo vymyslel, že budu čekat kdesi 3 dny na to až mi vyplatí z terminálu pár drobných???!!!
Nechtějí mi nikde vyplatit z terminálu výhru v sázce!
Drobné výhry mají jít vyplatit kdykoliv a neřeší se nějaké datum. Prostě systém v počítači funguje i bez lidí, tak se má vyplatit výhra hned!
|
Tweet |
Podmínky výplaty výher jsou upraveny v herním plánu okamžité loterie. Například dle Herního plánu okamžité loterie Oslíku otřes se 145 – 3. emise je SAZKA a.s. povinna vyplatit výhru bezprostředně, nejpozději do 60 dnů od uplatnění nároku na výhru.
Svůj nárok na výhru sázející uplatňuje předložením platného a nepoškozeného losu ke kontrole (validaci) prodejci. Prodejce na žádost sázejícího ověřuje prostřednictvím terminálu a v případě, že v daném prodejním místě není umístěn terminál prostřednictvím validačních symbolů, zda je los výherní. Rozhodující skutečností pro zjištění, zda je los výherní, je záznam identifikačních údajů losu v databázi centrálního systému SAZKA a.s. Výhra může být sázejícímu vyplacena pouze na základě předložení originálního Losu. Los je jediným platným dokladem, na základě kterého je možné získat výhru. Při výplatě výhry prodejce odebere sázejícímu výherní los a vyplatí výhru.
Nebyla-li výhra vyplacena, má spotřebitel možnost podat reklamaci. Reklamaci výhry je možné uplatnit v kterémkoli prodejním místě, kde je v provozu terminál.
V případě, že dojde mezi SAZKA a.s. a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o hře, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.