Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.11.2010 jsem založila pro syna, partnera a sebe Flexi živ. pojištění, z předchozího pojištění bylo dne 2.2.2011 převedeno na účet Flexi 20.275,-Kč.
Na základě nabídky zástupce společnosti DataLife s.r.o. na lepší produkt, jsem Flexi vypověděla dne 7.5.2013 a dle informace nám měly být peníze připsány na účet.
Bohužel peníze jsme nedostali i přes několikeré urgence u zmíněného zástupce, který nám sdělil, že musíme počkat.
Dne 2.7.2013 jsme obdrželi dopis, že pojištění Flexi k 30.6.2013 zaniká a bude nám vyplaceno odkupné ve výši 1.388 ,-Kč. Ihned jsme navštívili pobočku České spořitelny, která Flexi produkt nabízí a pracovnice nám oznámila, že jsme měli do 30.6.2013 zůstatek ve výši 20.275,-Kč vybrat a nyní, že již nelze nic dělat.
Přestože jsme měli opětovné schůzky se zástupci společnosti DataLife s.r.o. ,peníze nám již
zpět nikdo nevrátil. Domnívám se, že zástupce velmi pochybil v tom, že nás vůbec o skutečnosti vybrat naše naspořené prostředky před zánikem pojištění neinformoval. Ve stejné
situaci se ocitly ještě další rodiny v mém okolí, které rovněž tentýž zástupce dostatečně neinformoval.
Prosím o radu, jestli je možné něco podniknout nebo se mám smířit s tím, že jsem díky neprofesionalitě odborníka přišla o své úspory.
Zvažuji podání trestního oznámení.
|
Tweet |
V případě, že finanční poradce pochybil a nesplnil svou povinnost, odpovídá za vzniklou škodu dle § 420 občanského zákoníku. Zároveň záleží na jeho postavení v rámci společnosti, kterou zastupuje, zda odpovídá za škodu přímo on nebo společnost.
Společnost DataLife, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.