Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1.1.2017
Dobrý den,musím oslovit vaši společnost ohledně doručení pošty v Líšni.
Už,3/4roku jsou problémy s doručování pošty-dopisních zásilek,pohledů,ale i balíků.Za poslední 3 měsíce nám většinou nahází pošťáci do schránky lístek-
výzvu natištěnou,už na poště,aby jsme si přišly pro dopis sami na poštu!Ani
se neobtěžují zazvonit jestli je vůbec klient doma.Že jsme nebyli zastiženi doma,ale já jsem doma byla celý den.Volala jsem stížnost na pobočku,tam se mi omluvili,dopis donesli druhý den.Jenže od té doby se nic nezměnilo!Teď
mi došla trpělivost,protože nám nepřišly pohledy na vánoce a to je položka 20kč /ks,také nepřišly důležité dopisy a pak nám hrozily sankce za to,že jsme nedostali poštu!!Také nám v pošta chodí dost často v 17.30 hodin večer!
To mi přijde divné,když poštu hází do schránek večer!!Také v pátek nám pošta nechodí a pak ji najdeme v sobotu večer ve schránce(V SOBOTU)!!!U balíků napíší sms,že přijedou od 8-18hodin,ale být celý den k vůli balíku doma?!!
Na co nám je taková pošt??!!Doufám,za kladné vyřešení porušení práv klientů.S pozdravem Karasová Jiřina.
Nedošly nám dopisy,ani vánoční pohledy,které chodily každý rok pravidelně.
Žádáme nápravu na co je pošťák,který nenosí poštu my musíme na poštu?!!Celkovou výměnu vedení pošty,protože od první stížnosti nic nevyřešily!Nejsem sama podívejte se na stránky facebok-Líšně!
|
Tweet |
Nebyla-li zásilka doručena, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman