Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dne 23.12. jsem v obchodě IKEA zakoupila 4 police - 1 ks typ Brimnes výr. č. 903.006.50, 3 ks Lack NN v.č. 701.036.22 a bylo slíbeno, že zboží obdržím 28.12.2016, což se nestalo. Den poté jsem se dověděla, že balíček je již na cestě došla SMS s časem doručení, ale přestože jsem čekala doma, balíček nepřišel a kurýr se již neozval. Všude se mnou mluví pouze záznamník a nechápu, že necháte zásilku nedoručenou a nesnažíte se domluvit si se zákazníkem jiný termín termín. Dnes je 2.1.a já stále nemám zboží, které jsem si koupila.
1 ks typ Brimnes výr. č. 903.006.50, 3 ks Lack NN v.č. 701.036.22 , balíček č. 13925002451415, kod 2370
Žádám o kontakt na nějakého kurýra, který bude schopen vyzvednou mou zásilku v depu a sjednat si se mnou čas doručení. te. 720 120 858
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.