Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Balíček Značkové setíky na přání za 369 kč a 399 kč jsem objednala již v září. Balíček dorazil skoro po dvou měsících ale přišlo v něm škaredé oblečení...bundička od Sava? flekatá, seprané, vytahané a nehezké oblečení. Balíček jsem hned druhý den poslala zpět ale bohužel se mnou nikdo nekomunikuje. Posílám emaily na které nikdo nereaguje, volám na jejich uvedené číslo ale telefon nikdo nezvedá nebo je vypnutý a to už 3 týdny. Samozřejmě toto všechno mohu doložit na fotografiích.
Požaduji vrácení peněz zpět na můj účet i se zpětným poštovným.
|
Tweet |
Pokud kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, podnikatelka je povinna vrátit zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání ke spotřebiteli nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitelka povinna vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.