Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#14047Zamítnutá reklamace volejbalových chráničů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2017, před 8 lety

Michaela Bílá

Znění stížnosti

Dne 18. 12. 2016 jsem zakoupila pro dceru volejbalové chrániče kolen v prodejně Karlovy Vary. Dostala je k vánocům, první trénink po vánocích byl 28. 12., a po tréninku zjistila, že jsou poškozené (prodřené až na vnitřní molitanovou výztuhu) - po jednom tréninku!!! Druhý den jsme navštívily tuto prodejnu, aby poradili, co s tím. Po prohlédnutí chráničů s námi sepsali Reklamační list s tím, že reklamace je zamítnuta, že se tak na prodejně dohodli. Co s tím dále mmáme dělat? Vyhodit? Chrániče kolen stály 249,- Kč, přece nebudu kupovat na každý trénink nové!


Produkt

Chrániče na kolena Dunlop sport Smash Kneepads 75202103430 249,. Kč


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2017 05:04, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, je vhodné uplatnit u prodávajícího reklamaci. Prodávající neodpovídá za vady, které vznikly opotřebením věci jejím obvyklým užíváním nebo pokud spotřebitelka vadu sama způsobila. Jak vada vznikla v konkrétním případě by bylo předmětem dokazování (zda se jedná o vadu, za kterou prodávající neodpovídá nebo se jedná např. o vadu materiálu, za kterou by byl prodávající odpovědný).

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 18:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.