Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
02.11.2016 jsem si objednal ložní povlečení 3D s námětem květy 2 na čtyři postele v hodnotě 1695,- Kč
Po platbě formou převodu z účtu jsem cca. do 7 pr.dnů obdržel zboží, ale s námětem 5D nějaké slunečnice.
Reagoval jsem tedy okamžitě formou e-mail co se stalo a jak dále postupovat.
Byl jsem téměř okamžitě informován s omluvou, že zboží mnou žádané došlo skladem a tedy, že mi poslali sice jiné, ale 5D.
Pokud nejsem i tak spokojen ať ložní povlečení zabalím a pošlu na adresu společnosti.
Balík s povlečením jsem tedy zabalil a nechal českou poštou odeslat a raději i s dokladem o převzetí.
Nějaká písemná komunikace ještě proběhla s paní P., ale prioritně jsou na stránkách off-line.
Od této doby se mi společnost nepodařilo kontaktovat a zboží ani peníze jsem už neviděl.
Prosím o radu jak dále postupovat.
S pozdravem
Krutky Stanislav
3D ložní povlečení / námět květy 2
soudně vymáhat reklamaci, vrácení dlužné částky.
Zastavit nadále fungující společnost SLEVOLANDIE.CZ
|
Tweet |
Pokud se prodávající se spotřebitelem domluvil na zrušení smluvního vztahu od počátku, jsou smluvní strany povinny si vrátit poskytnutá plnění. Jelikož spotřebitel již svůj závazek vůči společnosti splnil (zaslal zboží zpět prodávajícímu), je společnost povinna vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co byla k plnění vyzvána, ocitá se v prodlení a spotřebitel by mohl také žádat zákonný úrok z prodlení.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.