Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
První reklamace byla úspěšne vyřízena po pohrození soudem data:13,11,2015.
Druhá žádost o reklamaci se odehrála:2,08,2016. Reklamace byla neuznána a jako důvod bylo uvedeno mechanické poškození přistroje. Po opakovaném uvedení ergumentu že přístroj disponuje krytím IP 67 mi bylo zděleno že dodavatel toto krytí neudává a reklamace byla zamítnuta. Přístroj byl prodán obchodem gigamall.cz, reklamace se mají zasílat na AROL s.r.o, reklamaci provádí BRD Company s.r.o
Děkuji za pomoc.
Samsung Galaxy S5 mini - G800F
Vyřešení reklamace,odškodnení v podobě funkčního telefonu nebo peněz, odpovídají nakůpní ceně telefonu 6 310KČ.
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.