Společnost


EMOS trading a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1405Tablet GoClever R76.1

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2013, před 11 lety

Marta Růčková

Znění stížnosti

1.8.2013 jsme zakoupi tablet,už od začátku se sekal,dlouho trvalo než se načetly aplikace,pak se na displeji ukázala změť čar v 1 polovině displeje,vzhledově na něm nebylo nic viditelného - nějaké poškození.Reklamovali jsme ho již 16.9.2013.Bohužel na dokladu od reklamace jsme tento údaj nenašli ,až při vyzvednutí bylo dopsáno datum 23.9.2013 - to jsme si údajně vymysleli.No měli jsme si datum bez dokladu okopírovat - naše chyba.Po několikerém ptaní kdy už bude opraven nám byl tablet vydán až 6.11.2013 ,nechali nás převzít a podepsat opravu ,po otevření krabice nám řekli že není nic opraveno,je to naše chyba -mechanické poškození displeje.Pak jen dodali že jsme to nemusli přebírat když je oprava delší než 30 dní.Mrzí mě že si dcera na něj našetřila a teď nemá nic.Nešli jsme pro něj pozdě naschvál,byli jsme se opakovaně v prodejně ptát.Nevím jak dále postupovat,jen prý přehráli softver.
Závadný byl hned od počátku.


Produkt

Tablet GoClever R76.1,seriové číslo GCTR76130111025,kód R76.1


Požadované řešení

Oprava přístroje,pokud není možné opravit tak vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 16:30, před 11 lety

V případě, že kupující zboží převezme po uplynutí 30 denní lhůty, dává tím souhlas s prodloužením lhůty na vyřízení reklamace. Kupující má však možnost uplatňovat rozpor s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak podle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. To znamená, že prodávající musí prokázat, že se daná vada na výrobku nevyskytovala již při jejím převzetí. Jestliže prodávající nebude schopen tuto skutečnost prokázat, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit podle § 616 odst. 3 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 16:47, před 10 lety

Společnost EMOS trading a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.