Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
MOJE MATKA BYLA KONTAKTOVÁNA VAŠÍ FIRMOU PO TELEFONU.JE JÍ 75 LET,JE PO MOZKOVÉ PŘÍHODĚ A ZEMŘEL JÍ MANŽEL V TU DOBU...VŮBEC NEMĚLA PONĚTÍ O TOM,CO OSOUHLASUJE. PŘIŠLY JÍ KALHOTKY PRO MLADOU DÍVKU A SAMOZŘEJMĚ ZÁVAZEK S DODÁVÁNÍM DALŠÍHO ZBOŽÍ. ODSTUPUJEME SAMOZŘEJMĚ OD SMLOUVY,KTERÁ BYLA NEJSPÍŠ UZAVŘENA PO TELEFONU A DÁVÁM POPUD NA ŠETŘENÍ ČOI.
KALHOTKY
OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ SMLOUVY
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyla o právu na odstoupení poučena, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží.
Spotřebitelce doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy na pravidelné zasílání zboží (zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2, a nechat si kopii odstoupení od smlouvy i dodejku pro účely případného soudního sporu) a žádat vrácení nákladů na dodání.
Spotřebitelce rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.