Společnost


Šimeček Pavel

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1406Skrytá vada motorového vozidla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2013, před 11 lety

Róbert Ondrejáš

Znění stížnosti

Dobrý deň

U uvedeného predajcu som kúpil 5.6.2013 motorové vozidlo Citroen xsara 1,9D rv 2001. Vozidlo bolo dovezené zo zahraničia. Cena bola 44000Kč

Veľmi krátko po kúpe vozidla - cca po najazdení 500km som zistil závadu palivového čerpadla - netesnosť nafty a z toho plynúce problémy pri štartovaní vozdila a nepríjemným zápachom z nafty v kabíne vozdila.

Čerpadlo som dal opraviť v značkovom servise a o oprave mám faktúru. Pravala trvala cca 2 týždne a bola ukončená 15.07.2013 Cena opravy bola 8000Kč.

Som presvedčený že sa jedná o skrytú vadu. Kontaktoval som predajcu kde som mu navrhoval dohodu rozdelenia si nákladov na opravu po 4000Kč obe strany aj keď si myslím že by mal uhradiť celú sumu..

Predajca na daný návrh reagoval negatívne, pričom neponúkol ani iný pomer rozdelenia si nákladov na opravu. Nabvrhol mi že mám daný automobil predať ale to pre mňa nie je akceptovateľné nakoľko pri navýšení ceny je to ťažko predateľné a nemal som už čas ani chuť znovu kupovať neaký iný automobil...

ďakujem za podporu a pomoc


Produkt

ojazdený automobil


Požadované řešení

úhrada časti nákladov na opravu aj od predajcu vozidla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2013 13:59, před 11 lety

V případě zakoupení vozidla je záruční doba 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku. V této době může kupující u prodejce uplatňovat nároky z odpovědnosti za vady. Kupující má v první řadě nárok na odstranění vady. V případě, že dojde k odstoupení od smlouvy, jak v tomto případě patrně navrhoval prodejce, mají obě strany nárok na vrácení si vzájemného plnění dle § 48 občanského zákoníku.
Pokud by se posudkem autorizovaného servisu nebo jiným způsobem prokázalo, že šlo o vadu skrytou, má kupující nárok i na částku, o kterou byl výrobek zhodnocen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2014 16:34, před 10 lety

Subjekt Šimeček Pavel se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.