Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#14060Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2017, před 8 lety

Věra Urbanová

Znění stížnosti

Od společnosti Matrix si manžel po telefonu objednal uvítací balíček pánských holítek.V avizované době nic nepřišlo,pouze upomínka na zaplacení.Po obtížném dovolání se na tel.č. 227191219 mi paní sdělila,že teda nemáme nic platit,když nám zboží nepřišlo.Pošta nic nedodala i když prý bylo zboží vyexpedováno.Není to naše chyba.Nyní firma Alektum group poslala výzvu k úhradě dluhu již na částku 550,36Kč/původní byla 188,-Kč/.Nevidím jediný důvod,proč bychom měli platit za něco ,co nebylo dodáno.Není mou povinností zjišťovat co se se zásilkou stalo.Firma snad ví pod jakým číslem zásilku poslala a má ona učinit dotaz na Českou poštu.


Požadované řešení

Stornování vymáhání dluhu, který podle mě není relevantní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2017 21:38, před 8 lety

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.1.2017 14:15, před 8 lety

Dobrý den,

postupujte dle instrukcí ve výzvě a obraťte se na odesílatele výzvy.

S pozdravem

Alektum, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2017 17:36, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2017 04:51, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.