Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od společnosti Matrix si manžel po telefonu objednal uvítací balíček pánských holítek.V avizované době nic nepřišlo,pouze upomínka na zaplacení.Po obtížném dovolání se na tel.č. 227191219 mi paní sdělila,že teda nemáme nic platit,když nám zboží nepřišlo.Pošta nic nedodala i když prý bylo zboží vyexpedováno.Není to naše chyba.Nyní firma Alektum group poslala výzvu k úhradě dluhu již na částku 550,36Kč/původní byla 188,-Kč/.Nevidím jediný důvod,proč bychom měli platit za něco ,co nebylo dodáno.Není mou povinností zjišťovat co se se zásilkou stalo.Firma snad ví pod jakým číslem zásilku poslala a má ona učinit dotaz na Českou poštu.
Stornování vymáhání dluhu, který podle mě není relevantní.
|
Tweet |
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Dobrý den,
postupujte dle instrukcí ve výzvě a obraťte se na odesílatele výzvy.
S pozdravem
Alektum, s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.