Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer, chtěla bych si stěžovat na vaši zákaznickou linku 840840840. Po celý den v různých intervalech jsem se marně zkoušela dovolat. Ve všech pokusech se spojit s vaším operátorem i po čekání 30 minut bylo jenom a pouze o poslechu hudby a sdělení, že je čekací doba je delší. Vzhledem k tomu, že je to placená telefonní linka, služba je jedním slovem katastrofální. Opravdu velice mě vaše společnost zklamala a to jsem ještě neviděla účet za telefonování k vám. Určitě nebudu doporučovat vaši společnost svým blízkým a přátelům . Zítra navštívím vaši pobočku a budu uvažovat o změně dodavatele. Hlavně kde si budou vážit platícího zákazníka a telefonní linka bude za běžný tarif .Toto se stalo 02.01 2017.
Vše je uvedeno v předešlé zprávě.
Jedná se o placenou linku tak by mělo být spojení s operátorem co nejrychlejší.
|
Tweet |
Podle § 3a zákona o ochraně spotřebitele nesmí společnost používat pro komunikaci se svými zákazníky, kteří jsou spotřebiteli, veřejnou komunikační službu, jejíž využití by pro spotřebitele znamenalo účtování vyšších cen, než je běžná cena hovoru. Za porušení této povinnosti hrozí společnosti pokuta za správní delikt až do výše 1 000 000,- Kč.
Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.