Společnost


ČEZ Prodej, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14061Neumožněné telefonní spojení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2017, před 8 lety

zuzana jonešová

Znění stížnosti

Dobrý večer, chtěla bych si stěžovat na vaši zákaznickou linku 840840840. Po celý den v různých intervalech jsem se marně zkoušela dovolat. Ve všech pokusech se spojit s vaším operátorem i po čekání 30 minut bylo jenom a pouze o poslechu hudby a sdělení, že je čekací doba je delší. Vzhledem k tomu, že je to placená telefonní linka, služba je jedním slovem katastrofální. Opravdu velice mě vaše společnost zklamala a to jsem ještě neviděla účet za telefonování k vám. Určitě nebudu doporučovat vaši společnost svým blízkým a přátelům . Zítra navštívím vaši pobočku a budu uvažovat o změně dodavatele. Hlavně kde si budou vážit platícího zákazníka a telefonní linka bude za běžný tarif .Toto se stalo 02.01 2017.


Produkt

Vše je uvedeno v předešlé zprávě.


Požadované řešení

Jedná se o placenou linku tak by mělo být spojení s operátorem co nejrychlejší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 16:01, před 8 lety

Podle § 3a zákona o ochraně spotřebitele nesmí společnost používat pro komunikaci se svými zákazníky, kteří jsou spotřebiteli, veřejnou komunikační službu, jejíž využití by pro spotřebitele znamenalo účtování vyšších cen, než je běžná cena hovoru. Za porušení této povinnosti hrozí společnosti pokuta za správní delikt až do výše 1 000 000,- Kč.

Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.