Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uplynul téměř měsíc od doby, kdy jsem objednala a převodem zaplatila za zboží. Jednalo se o loknovací kulmu. Obdržela jsem potvrzení objednávky a následně i potvrzení o přijaté platbě (6.12.) a informaci, že se objednávka zpracovává.
Na můj dotaz 12.12., jak to s objednávkou vypadá, jsem dostala odpověď, že se "bude expedovat tento týden"
19.12. jsem se opět dotazovala na dané zboží a bylo mi 20.12. sděleno následující: Dobrý den, pro velký zájem bylo zboží rychle vyprodáno, čekáme na další naskladnění, které bude probíhat ve čtvrtek, děkujeme za pochopení.
V "Často kladených otázkách" se píše: "Dodací lhůta je obvykle do 3 - 7 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že zboží z naší nabídky není skladem, bude zřetelně označeno pojmem „není skladem“, resp. „vyprodáno“, „nedostupné“ – takové zboží nelze vložit do košíku a objednat." To je však v rozporu s odpovědí e-shopu.
Na poslední dotaz z 29.12. jsem již nedostala žádnou odpověď.
Loknovací kulma na vlasy model 009
Velice bych uvítala vyjádření společnosti, vrácení peněz či zaslání objednaného zboží bez zbytečných výmluv a vytáček.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Dobrý den,
prosím zašlete nám číslo objednávky.
Děkujeme
Hodnocení:
Komentář: Zboží dorazilo s velkým zpožděním. Balíček neobsahoval, žádný doklad o koupi. Dodavatel sice zasílá dokument s názvem faktura na email, ten je ovšem jen prázdným souborem.
S tímto e-shopem nechci mít již nic společného.
Děkuji vasestiznosti.cz, bez vás by se společnost neuráčila k žádnému fér jednání.