Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po telefonním psychologickém nátlaku na mou 71 letou manželku,
tato nahlasila na dotaz jméno a adresu.Po tomto zjištění jsem
se snažil obratem na telefonní číslo dovolat,ale nikdo mi to
nebral.
Tudíž jsem 14.12.2016 Doporučeně s Dodejkou odeslal na adresu
výše uvedené firmy Odstoupení od tzv.telefonní smlouvy.Dodejka
se vrátila potvrzena.
I přesto jsem dne 19.12.2016 se dovolal na Zákaznický servis,kde
mi paní uvedla,že u jména manželky je vše(Nějaké objednávky i další zásilky)vymazáno se stavem 0.I přesto mi zásilka došla.
Byla vhozena do poštovní schránky.Snažím se dovolávat stále
Zákanického servisu,zatím bez úspěchu.
Jedná se o dámské spodní prádlo.
Na základě odstoupoení od Smlouvy zrušit všechny budoucí
objednávky.Vymazání osobních údajů z kontaktů Firmy.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od kupní smlouvy zaslal na správnou adresu a má dodejku, kterou může prokázat zaslání dopisu, pak lze tvrdit, že řádně odstoupil od uzavřené kupní smlouvy po telefonu se společností Westerfield. Na balíček, co spotřebiteli nyní přišel, je nutné nahlížet jako na neobjednané plnění podle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Takový balíček nemusí spotřebitel přebírat, platit ani vracet.
Doporučujeme však pro předcházení budoucím sporům zaslat společnosti doporučeně a s dodejkou dopis Odmítnutí neobjednaného plnění, ke kterému je třeba přiložit kopii učiněného odstoupení a kopii dodejky. Vzor takového dopisu lze nalézt v následujícím odkazu: https://www.dtest.cz/clanek-3501/odmitnuti-zasilani-neobjednaneho-zbozi
Dopis doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.