Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14077Zaslán špatný rozpis služeb a špatný přeplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2017, před 8 lety

Kateřina Schnierer

Znění stížnosti

Dobrý den,
byl mi zaslán špatný rozpis služeb a následně chybný přeplatek. Platíme 300 Kč měsíčně za elektřinu za stavbu domu. Měli jsme 1493 Kč přeplatek. Nesmyslně jste nám zvedli zálohy na 1150 Kč měsíčně za neobydlenou stavbu. Žádám o zaslání opravy měsíčních záloh znovu na 300 kč měsíčně. Přeplatek jsme si přála zaslat na bankovní číslo účtu, ze kterého platím zálohy. Byl mi zaslán přeplatek téměř o tisíc korun nižší 893 Kč a ještě k tomu složenkou.
Jsem velice naštvaná, po emailu nikdo nekomunikuje, není možné se k vám dovolat. Jsem s Vámi jako s dodavetelem elektřiny velice nespokojená. Stále Vaši pracovníci dělají chyby a náprava nikde.
Schnierer
zákaznické číslo 14249219


Produkt

zákaznické číslo 14249219


Požadované řešení

zaslání správného rozpisu služeb 300 kč měsíčně
zaslání správného přeplatku 1493 Kč na bankovní číslo účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 13:19, před 8 lety

Pokud společnost nevrátila spotřebitelce přeplatek, který byl uveden ve vyúčtování, je vhodné uplatnit reklamaci. Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.