Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
byl mi zaslán špatný rozpis služeb a následně chybný přeplatek. Platíme 300 Kč měsíčně za elektřinu za stavbu domu. Měli jsme 1493 Kč přeplatek. Nesmyslně jste nám zvedli zálohy na 1150 Kč měsíčně za neobydlenou stavbu. Žádám o zaslání opravy měsíčních záloh znovu na 300 kč měsíčně. Přeplatek jsme si přála zaslat na bankovní číslo účtu, ze kterého platím zálohy. Byl mi zaslán přeplatek téměř o tisíc korun nižší 893 Kč a ještě k tomu složenkou.
Jsem velice naštvaná, po emailu nikdo nekomunikuje, není možné se k vám dovolat. Jsem s Vámi jako s dodavetelem elektřiny velice nespokojená. Stále Vaši pracovníci dělají chyby a náprava nikde.
Schnierer
zákaznické číslo 14249219
zákaznické číslo 14249219
zaslání správného rozpisu služeb 300 kč měsíčně
zaslání správného přeplatku 1493 Kč na bankovní číslo účtu
|
Tweet |
Pokud společnost nevrátila spotřebitelce přeplatek, který byl uveden ve vyúčtování, je vhodné uplatnit reklamaci. Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.