Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#14080Výměna zboží k reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2017, před 8 lety

Luboš Čermák

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 25.11.2014 jsem zakoupil zboží v hodnotě 1159,-Faktura č.2142818605 a cca.po třech měsících se zboží porouchalo.Reklamaci dne 28.2.2015 č.2142217634 mi uznali a dne 14.3.2015 jsem obdržel zboží zcela nové.Dnes t.j.3.1.2017 jsem byl opět se stejným zbožím kvůli stejné poruše a již mi reklamaci neuznali.Byl jsem toho dojmu,že zboží nabývá opětovné záruky po dobu 2 let od data 14.3.2015 kdy jsem vyměněné zboží převzal.Děkuji za váš čas


Produkt

1 MG TRUST GXT 27 Force Vibration Steering Wheel,volant pro PS3,PC


Požadované řešení

Rád bych zboží reklamoval za nové.Opravit se nedá.Jedná se o prasklý pedál plynu.Stejný problém ,jako dříve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 15:51, před 8 lety

Podle § 2165 odst. 1 občanského zákoníku je kupující oprávněn uplatnit právo z vadného plnění v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží. Není zde však řečeno, že se doba počítá pouze od prvního převzetí věci. Pokud tedy byla vadná věc vyměněna za novou, převzetím nového zboží začíná běžet také nová dvouletá záruka a spotřebitel je stále oprávněn věc reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 19:38, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.