Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 25.11.2014 jsem zakoupil zboží v hodnotě 1159,-Faktura č.2142818605 a cca.po třech měsících se zboží porouchalo.Reklamaci dne 28.2.2015 č.2142217634 mi uznali a dne 14.3.2015 jsem obdržel zboží zcela nové.Dnes t.j.3.1.2017 jsem byl opět se stejným zbožím kvůli stejné poruše a již mi reklamaci neuznali.Byl jsem toho dojmu,že zboží nabývá opětovné záruky po dobu 2 let od data 14.3.2015 kdy jsem vyměněné zboží převzal.Děkuji za váš čas
1 MG TRUST GXT 27 Force Vibration Steering Wheel,volant pro PS3,PC
Rád bych zboží reklamoval za nové.Opravit se nedá.Jedná se o prasklý pedál plynu.Stejný problém ,jako dříve.
|
Tweet |
Podle § 2165 odst. 1 občanského zákoníku je kupující oprávněn uplatnit právo z vadného plnění v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží. Není zde však řečeno, že se doba počítá pouze od prvního převzetí věci. Pokud tedy byla vadná věc vyměněna za novou, převzetím nového zboží začíná běžet také nová dvouletá záruka a spotřebitel je stále oprávněn věc reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.