Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.1.6.2016 jsem se registroval na flirtcafe.cz s vip účtem v hodnotě 1550kč.Částku jsem zaplatil kreditní kartou.Po 3 měsících jsem přestal navštěvovat stránky flirtcafe.cz .Jelikož mi skončila platnost kreditní karty nemohli si strhnout platbu a další půl rok.V prosinci mi přišla upomínka o zaplacení dlužné častky.Nebor jsem to v potaz.A dneska mi dokonce přišlo z inkasní společnosti email .
Dear Sir Hlavá�ì,
This is to inform you that we represent the company dateyard AG, Rothusstrasse 23, CH-6331 Hünenberg.
You made use of chargeable services from the online community www.flirtcafe.cz. Your chosen user
name renacek126 and your email address renacek12@seznam.cz were recorded by our clients. Our client has
recorded all input data and the IP address of the PC used for the booking in a legally admissible
form.
As you are aware, the offer referred to above is subject to charges. Our client has already
reminded you about paying the agreed membership fees. Unfortunately, you did not react to this
reminder. You therefore still owe the due payment in the amount of EUR 57,51 plus reminder
fees and bank charges. You owe a total sum in the amount of EUR 110,18, including the charges
that arose through our involvement.
We request you to pay the above-mentioned sum in the amount of EUR 110,18 without delay, but
not later than 18.01.2017.
Please use the account information shown below to pay the debt and quote the reference 91116547400
in all payments.
If we do not receive the above-mentioned amount within the time limit, we will have to
recommend our clients to transfer the debt-collection process to a law firm that specialises in
enforcing outstanding debts.
We refer here expressly to the further costs and fees that are inevitably coupled with this.
If you pay the amount owed in full and on time, we will close the matter immediately and file the
documents.
Best regards
Fairmount GmbH
Grimmaische Straße 78
04720 Döbeln/Dresden
Může te mi poradit jestli dlužnou časrku musím zaplatit a jestli na to mají právo?děkuji mockrát.
Rád bych zrušil účet.
|
Tweet |
Ukončení smluvního vztahu by se mělo řídit podmínkami, které si smluvní strany mezi sebou jednaly. Ustanovení § 6 obchodních podmínek společnosti stanoví, že uživatel placené služby je oprávněn vypovědět smlouvu ve lhůtě 14 dnů před uplynutím doby členství. Pokud smlouvu nevypoví v řádné lhůtě, prodlužuje se v souladu s předchozím zvoleným balíčkem uživatele. Dále je uvedeno, že výpověď smlouvy je účinná pouze tehdy, je-li zasláno výslovné písemné prohlášení na číslo faxu +41 (0) 41 508 70 64. Pro jednoznačné přiřazení a na ochranu před zneužitím je v každém případě bezpodmínečně nutné, aby zákazník ve výpovědním dopisu uvedl čitelně (TISKACÍM PÍSMEM) nejméně své plné jméno, jméno komunikační platformy, kterou používá, užívanou e-mailovou adresu a své uživatelské jméno.
Výše uvedené však považujeme za nepřiměřené ujednání, které zkracuje práva spotřebitele, podle § 1815 občanského zákoníku. Takováto ujednání jsou zakázaná a nemělo by se k takovýmto ujednáním přihlížet. Jestliže § 6 obchodních podmínek stanovuje povinnost vypovědět smlouvu pouze prostřednictvím faxu, pak se domníváme, že jde právě o nepřiměřené ujednání. Za nepřiměřené považujeme ujednání proto, že společnost má e-mailovou adresu i poštovní doručovací adresu, které je možné podle obchodních podmínek využít pro odstoupení od smlouvy, ale ne pro výpověď smlouvy, a právě proto jej považujeme za nepřiměřené.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, fax, nepřebírá poštu), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen (nemohla by tedy ani vymáhat peněžité plnění).
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy (popřípadě odstoupení od smlouvy) ve stanovené lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (faxem či formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Provozovatel seznamovacího portálu nemůže záměrně nedostatečně, mylně, klamavě informovat o podmínkách poskytování služeb. V takovém případě mu může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.