Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vrátila jsem jim zboží, které bylo malé a u náramku zapínání bylo položeno mimo v krabičce, takže rozbité. Zboží bylo odeslané 3 dny od převzetí zásilky. Přišla mi sms že zboží si oni převzali 20.10.2016 do dnešní doby nemám peníze. Již několikrát jsem jim psala mail (bez odpovědi)a volala. První hovor byl že se na to podívá a dá vědět do 2 dnů (nestalo se) , nyní telefony nezvedají a když jim zavolám během jejich vysílání, tak mi položí telefon, že abych zavolala po vysílání. Jenže po vysílání již nezvedá nikdo telefon.
Proto jsem se rozhodla, že podám na ně žalobu s náhradou škody.
Kdo by se chtěl tímto přidat, že bychom podali hromadnou žalobu napište na tento mail: b722♦seznam.cz . A to nejpozději do konce ledna 2017.
Pozlacený řetízek a náramek pozlacený
Okamžitě vrátit peníze !!! Mám i kódy zboží co jsem vracela a od nich sms zprávu o převzetí zboží zpět.
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. V daném případě však již spotřebitel zboží prodávajícímu odeslal, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky.
Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 30 denní záruku na vrácení zboží bez udání důvodu. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Tyto podmínky jsou uvedeny v čl. 10.7. všeobecných obchodních podmínek společnosti TV CZ s.r.o. Je zde mimo jiné zmíněné, že prodávající zpracuje vrácení platby do 30 dní od doručení vráceného zboží do skladu společnosti. Pokud však spotřebitel od smlouvy odstoupil v zákonné lhůtě 14 dní, výše uvedená smluvní záruka se neužije.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedených lhůtách, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.