Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8. 12. 2016 jsem převedla e-shopu DKshop na účet 488,- Kč za povlečení. Zboží mi bylo dodáno, ale v jiném barevném provedení a v jiném složení materiálu. S firmou jsem vyjednala reklamaci - vyplnila reklamační list, povlečení poslala zpět a čekala na vyřízení - buď mi pošlou mnou objednané zboží - nebo vrátí peníze na účet. Napsali, že mi vrátí peníze, ale mínus 200,- Kč za to, že jsem povlečení rozbalila a "tím je jejich zboží neprodejné". S tím jsem pochopitelně nesouhlasila a připomněla jejich sliby, že mi proplatí i poštovné za reklamovaný balíček. Poškozením obalu není snad povlečení neprodejné??! 20. 12. mi mailem odpověděli, že mi posílají nový balíček. Do 2. 1. 2017 se opět nic nedělo, tak jsem napsala mail (telefon neberou). Dnes - 3. 1. 2017 mi odepsali, že mi vrátili peníze na účet. Vrátili, to ano - ale žalostných 244,- Kč!!! Tímto mi tedy firma dluží 361,- Kč. V elektronické podobě mám uloženou veškerou komunikaci s touto firmou. Sdělte mi, jestli vám ji mám přeposlat.
Hebké 4 dílné povlečení na 2 lůžka varianta 6, model 1001
Doplatit mi na účet dlužných 361,- Kč.
|
Tweet |
Nebylo-li dodáno zboží dle uzavření kupní smlouvy (materiál a barva zboží neodpovídá nabídce prodávajícího), jedná se o vadu a spotřebitel by měl uplatnit reklamaci, což bylo dle sdělení spotřebitelky učiněno. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. V daném případě dodat zboží v souladu s kupní smlouvou. Pokud by to nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Spotřebitel také může místo výše uvedeného požadovat přiměřenou slevu.
Po vyřízení oprávněné reklamace má spotřebitel právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace, pokud mu nějaké vznikly (náklady na zaslání zboží prodejci k reklamaci. Reklamaci (včetně odstranění vady) je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,
zboží nebylo původně zabaleno a požito proto Vám byli strženi peníze za zboží.
A peníze vám byli stržení za poštovné a za vrácení do původního stavu zboží.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, chápete vyjádření společnost DKshop (viz výše) z 6. 1. 2017? Já tedy ne! Na účet mi poslali 244,- Kč, což je cena poštovného. Nemám tedy ani peníze - ani povlečení!!! Vnímám to tedy tak, že moje reklamace nebyla zdárně vyřízena!
Děkuji Vám za spolupráci a doufám, že se dočkám buď vrácení peněz - nebo zaslání zboží, které jsem si objednala.
Jarmila Nováčková
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.