Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
- Dne 14.12. 2016 jsem objednávala z obchodu Allhere.cz brýle s kamerou za 499,-. Zvolila jsem způsob dopravy "balík do ruky", jelikož u tohoto způsobu bylo uvedeno, že je rychlejší než "odeslání přes zásilkovnu". Platbu jsem zvolila předem na účet.
- 14. 12. 2016, 15:13:15, mi přišel email, že objednávka je potvrzená a přijdou mi pokyny k platbě - č. objednávky: 15133014
- 14. 12. 2016 jsem objednávku zaplatila
- 16. 12. 2016, 1:01:41 mi přišel email, že platba byla přijata a zboží obchod odešle do 24h. O odeslání zboží bude obchod informovat.
- 22. 12. 2016, 9:11:49 zboží stále nedorazilo. Píšu email s dotazem, kde je moje zboží a jak je možné, že ještě nebylo odesláno ani doručeno.
- 27. 12. 2016, 13:30:01 zboží stále nebylo doručeno. Opět píši email s dotazem, kde je moje zboží a ptám se, proč mi firma/obchod nebere telefony.
- 28. 12. 2016, 20:08:42 zboží stále nedorazilo a firma/obchod mi neodepsali ani na jeden email. Píši tedy znovu email s dotazem, kde je moje zboží.
Do dnešního dne, mi firma/obchod neodepsaly ani na jeden email, ani nezvedly telefon. Objednávka doručena také nebyla. Už jsem tedy bezradná, a nevím, jak obdržet objednané zboží.
SPY Špionážní brýle s HD kamerou a fotoaparátem (1263) 1.00 ks 499 Kč , číslo objednávky: 15133014
Požaduji co nejrychlejší dodání zboží.
Zboží měl být Vánoční dárek, který podle vašich informací, měl do Vánoc dorazit včas. Za případnou slevu i vaší strany bych byla ráda, jelikož nekomunikace z vaší strany mi nepřijde fér.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.