Počet nahlášených stížností: | 649 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
faktura za telefonní služby byla vyšší než obvykle. Proto jsem chtěl vědět z jakého důvodu mám vyšší fakturovanou částku. Proto, abych to zjistil, si musím aktivovat placenou službu podrobného vyúčtování. Tuto službu jsem aktivoval, ale podrobný výpis dostanu až na další vyúčtování. Pokud bych chtěl získat podrobné vyúčtování na současnou fakturu, musím si aktivovat službu za cca 50Kč. Rozdíl mezi běžnou fakturou a touto byl cca 30 Kč. Pokud bych si tuto službu aktivoval, stálo by mě toto zjištění ještě mnohem více než o kolik mám vyšší fakturu.
Jde mi především o to, že mi operátor účtuje služby, ale pokud chci zjistit přesné složení služeb, tak si za to musím zaplatit.
Faktura za měsíční služby
Zdarma dodat podrobný výpis, abych si mohl zkontrolovat, jaké služby operátor účtuje.
|
Tweet |
Společnost je povinna poskytovat bezplatně podle výběru spotřebitele vyúčtování ceny podle druhu služby, nebo souhrnné vyúčtování ceny jednou položkou. Má-li spotřebitel zvolené souhrnné vyúčtování ceny jednou položkou, může být podrobné vyúčtování ze strany společnosti vyplaceno.
Reklamaci na vyúčtování ceny je zákazník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, zákazník by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou cenu a až následně se domáhat vrácení uhrazené částky. Pokud ale zákazník požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před soudem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.