Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na webu / e-shopu www.3dliving.cz je v zápatí uvedena společnost MU service s.r.o., a i v obchodních podmínkách (viz https://www.3dliving.cz/cs/3dliv/st/obchodni-podminky) je shodně uvedena stejná společnost se sídlem v Praze. Dále je uvedena kontaktní adresa a provozovna do Hronova. Na živnostenském rejstříku ale tato druhá adresa není evidována jako provozovna. Dále obchodní podmínky v části 6.6 Reklamační řád uvádí postup nejdříve oznámení emailem a následně odeslání vadného zboží na adresu místa podnikání prodávajícího. Odkazovaný reklamační formulář není funkční.
Jenomže na faktuře je uveden jiný dodavatel OneShield Click s.r.o. se sídlem v Brně a dole je uvedena adresa pro reklamace do Hronova. Faktura je od jiného subjektu, než je provozovatel e-shopu uvedený v obchodních podmínkách.
Tím není jasné, jaké obchodní podmínky platí, nebo jestli je faktura neplatné popř. jiné pochybení, což je pro účely reklamace problematické.
Mělo by dojít buď k úpravě VOP a/nebo reklamačního řádu, nebo údajů na faktuře.
|
Tweet |
Pokud prodávající uzavře se spotřebitelem smlouvu za použití elektronických prostředků, má povinnost poskytnout spotřebiteli kupní smlouvu a znění všeobecných obchodních podmínek. Prostřednictvím těchto dokumentů by mělo být možné zjistit, s kým vlastně spotřebitel uzavřel smlouvu a kdo je za vyřízení reklamace zodpovědný. Byla-li prodávajícím skutečně společnost MU service s.r.o, mělo by být možné věc reklamovat v provozovně ič 1011246139 na adrese Žabokrky 63, 549 31, Hronov (dle informací uvedených v živnostenském rejstříku).
Uvádí-li prodávající při prodeji zboží nesprávné informace, které mohou vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se o klamavé konání, jenž patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila zákaz vedení nekalých obchodních praktik, bude vhodné podat podnět České obchodní inspekci. Více informací ohledně podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.