Společnost


BD Soft, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1411Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2013, před 11 lety

Jakub Procházka

Znění stížnosti

Dne 9.9.2011 jsem si zakoupil mobilní telefon HTC Desire S. Asi po měsíci jsem telefon reklamoval z důvodu neustálého zamrzání. Reklamace proběhla v pořádku.
V červnu 2013 se začal telefon samovolně vypínat a reklamoval jsem ho 26.6. Reklamace nebyla uznaná, pouze byl proveden RESET přístroje, ale telefon asi měsíc fungoval. Na doporǔcení jsem si koupil novou baterii za 400,-. Ta ale nepomohla.
V září jsem ho reklamoval znovu pro tu samou vadu a reklamace byla uznána. Ovšem v den vyzvednutí telefon projevoval ty samé chyby a 14.10. jsem reklamoval znovu (nechal jsem na displeji chybu, která se zobrazuje vždy po nečekaném vypnutí telefonu) a žádal jsem o odstoupení od smlouvy. Dnes (19.11.) mi bylo sděleno, že reklamace samozřejmě nebyla uznaná, že se vada neprojevila. Telefon jsem odmítl převzat, protože nesouhlasím s prohlášením, že je telefon bez vady.


Produkt

Mobilní telefon HTC Desire S


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 12:03, před 11 lety

Záruční doba na zboží zakoupené spotřebitelem je 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Pokud se v této době projeví na věci vada, má spotřebitel právo na to, aby byla bezplatně, včas a řádně prodejcem odstraněna.
Prodejce má povinnost reklamaci vyřídit (zamítnout nebo uznat a věc dát do souladu s kupní smlouvou) do 30 dnů od jejího uplatnění dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud tak prodejce neučiní, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo právo na výměnu věci za novou dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele. Z těchto variant si volí spotřebitel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 16:57, před 10 lety

Společnost BD Soft, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.