Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.9.2011 jsem si zakoupil mobilní telefon HTC Desire S. Asi po měsíci jsem telefon reklamoval z důvodu neustálého zamrzání. Reklamace proběhla v pořádku.
V červnu 2013 se začal telefon samovolně vypínat a reklamoval jsem ho 26.6. Reklamace nebyla uznaná, pouze byl proveden RESET přístroje, ale telefon asi měsíc fungoval. Na doporǔcení jsem si koupil novou baterii za 400,-. Ta ale nepomohla.
V září jsem ho reklamoval znovu pro tu samou vadu a reklamace byla uznána. Ovšem v den vyzvednutí telefon projevoval ty samé chyby a 14.10. jsem reklamoval znovu (nechal jsem na displeji chybu, která se zobrazuje vždy po nečekaném vypnutí telefonu) a žádal jsem o odstoupení od smlouvy. Dnes (19.11.) mi bylo sděleno, že reklamace samozřejmě nebyla uznaná, že se vada neprojevila. Telefon jsem odmítl převzat, protože nesouhlasím s prohlášením, že je telefon bez vady.
Mobilní telefon HTC Desire S
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Záruční doba na zboží zakoupené spotřebitelem je 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Pokud se v této době projeví na věci vada, má spotřebitel právo na to, aby byla bezplatně, včas a řádně prodejcem odstraněna.
Prodejce má povinnost reklamaci vyřídit (zamítnout nebo uznat a věc dát do souladu s kupní smlouvou) do 30 dnů od jejího uplatnění dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud tak prodejce neučiní, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo právo na výměnu věci za novou dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele. Z těchto variant si volí spotřebitel.
Společnost BD Soft, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.