Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Omylem jsem zrejme klikl na nenake okno, kde byly predvyplnene udaje a od te doby mi strhava tato spolecnost cca 10 tisic kc rocne za nic a neda se s tim nic delat - respektove zatim jsem neprisel na to jak se tojo zbavit.
Prosim o pomoc
seznamka
Zakaz automatickeho strhavani z uctu a vypoved neceho (asi smlouvy)?
|
Tweet |
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala smluvní vztah ukončit. Taková ujednání jsou zakázaná. Dle informací uvedených v "podmínkách užívání" společnosti iMedia888 GmbH je možné smlouvu vypovědět prostřednictvím emailu nebo faxu. Smluvní je ukončen po uplynutí výpovědní doby, která se liší podle délky zvoleného předplatného.
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: podpora@thecasuallounge.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, jde to k tíži podnikatele.
Dle informací uvedených v "podmínkách užívání" se smluvní vztah automaticky jednou prodlouží o dobu, na kterou byl sjednán. Po uplynutí doby, na kterou byl závazek automaticky prodloužen, je smluvní vztah ukončen. Pokud společnost bez svolení spotřebitele několikrát automaticky prodloužila závazek, nepostupovala v souladu se svými obchodními podmínkami a spotřebitel by mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které mu byly neoprávněně strženy za druhé a další automatické prodloužení smluvního vztahu bez jeho svolení.
Pokud by společnost prostřednictvím platební karty strhla neoprávněně z účtu spotřebitele další peněžní prostředky, je vhodné využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Z důvodu předběžné opatrnosti může také spotřebitel požádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení VIP členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.