Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14112Nelze ukoncit registraci na seznamce a stale odchazeji penize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2017, před 8 lety

petr hubáček

Znění stížnosti

Omylem jsem zrejme klikl na nenake okno, kde byly predvyplnene udaje a od te doby mi strhava tato spolecnost cca 10 tisic kc rocne za nic a neda se s tim nic delat - respektove zatim jsem neprisel na to jak se tojo zbavit.
Prosim o pomoc


Produkt

seznamka


Požadované řešení

Zakaz automatickeho strhavani z uctu a vypoved neceho (asi smlouvy)?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2017 16:53, před 8 lety

Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala smluvní vztah ukončit. Taková ujednání jsou zakázaná. Dle informací uvedených v "podmínkách užívání" společnosti iMedia888 GmbH je možné smlouvu vypovědět prostřednictvím emailu nebo faxu. Smluvní je ukončen po uplynutí výpovědní doby, která se liší podle délky zvoleného předplatného.

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: podpora@thecasuallounge.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, jde to k tíži podnikatele.

Dle informací uvedených v "podmínkách užívání" se smluvní vztah automaticky jednou prodlouží o dobu, na kterou byl sjednán. Po uplynutí doby, na kterou byl závazek automaticky prodloužen, je smluvní vztah ukončen. Pokud společnost bez svolení spotřebitele několikrát automaticky prodloužila závazek, nepostupovala v souladu se svými obchodními podmínkami a spotřebitel by mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které mu byly neoprávněně strženy za druhé a další automatické prodloužení smluvního vztahu bez jeho svolení.

Pokud by společnost prostřednictvím platební karty strhla neoprávněně z účtu spotřebitele další peněžní prostředky, je vhodné využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Z důvodu předběžné opatrnosti může také spotřebitel požádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení VIP členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 13:21, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.