Společnost


ELITE Date s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14114Podvodné profily na seznamce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2017, před 8 lety

Aleš Slabý

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych všechny varovat seznamkou ELITE Date na stránkách www.elitedate.cz. Vytáhnou z vás přes 600 Kč a nesplní co naslibovali. Uvádí, že "Veškeré osobní profily prověřujeme." a "Na naší seznamce se díky pravidelným kontrolám nevyskytují falešné, tzv. fake profily." přitom většina profilů se zdají jako falešné - stejně tak i mě umožnili registraci na smyšlené jméno, nic neprověřovali - JEN VYTÁHLI PENÍZE. Proto jsme pro rozpor s kupní smlouvou odstoupili od smlouvy načež reagovali, že podle obchodních podmínek nemám na nic nárok, přitom ani neověřili s kým vlastně obchodní podmínky uzavřeli, se mnou nikoli.

Musím tedy všechna před touto "seznamkou, která vás seznámí možná jen se smyšlenými profily" varovat. Rozhodně jim nic neplaťte, asi si jen mastí kapsy o naivů jako jsem já.


Produkt

seznamka ELITE Date na stránkách www.elitedate.cz


Požadované řešení

Vrátit peníze, které si za tuto podvodnou službu účtovali. Kdybychom věděli podmínky, že tam mohou být i smyšlení lidé, tak bychom ji rozhodně neplatili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2017 17:22, před 8 lety

Pokud společnost porušila své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě se spotřebitelem zavázala, podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Za podstatné porušení se považuje to, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

Uvádí-li společnost při nabízení svých služeb klamavé informace, které mohou vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se o klamavé konání, jenž patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila zákaz vedení nekalých obchodních praktik, bude vhodné podat podnět České obchodní inspekci. Více informací ohledně podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 13:23, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.