Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.12.2014 jsem si u společnosti F-communication s.r.o zakoupil telefon značky ZOPO ZP700 za cenu 3090 Kč. Bohužel se na tomto telefonu během doby záruky vyskytly tři vady [telefon se nabíjí max. na 20%, stále nemá signál, zrnitý display při bílé obrazovce].
Tyto vady jsem reklamoval dne 10.10.2016 a žádal o opravu (viz reklamační protokol). Dne 5.11.2016 mi telefon zaslali zpět, bohužel ale byla opravena jen jedna vada ze tří zmiňovaných, ke druhé se vyjádřili neprojevením, tedy zamítli a ke třetí vadě [stále nemá signál] se nebylo vyjádřeno vůbec. Z mé strany hned ten den (5.11.2016) byl zaslán email, ve kterém jsem je žádal o vyjádření i k této vadě. Dosud mi nebylo na email odpovězeno, ani jiným způsobem se mi nebylo vyjádřeno na tuto vadu.
Dne 7.12. jsem zaslal telefon i s dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy společnosti, ve kterém jsem to celé popsal a žádal o vrácení kupní ceny kvůli podstatnému porušení smlouvy.(doručeno 9.12.)
1.1.2017 mi ze společnosti zavolali, že na odstoupení od kupní smlouvy nemám nárok a telefon mi byl zaslán zpět.
Telefon Zopo ZP700 modrý
Byl bych rád za kladné vyřízení mého odstoupení od kupní smlouvy, vrácení kupní ceny a uhrazení poštovného.
Potěšila by mě omluva za chybu ze strany společnosti.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Pokud vada není opravena, má prodávající povinnost zdůvodnit, proč tomu tak není. Neučinil-li tak a vada přetrvává i po vyřízení reklamace, může spotřebitel trvat na jejím odstranění. Nebude-li reklamace vyřízena ve lhůtě 30 dní ode dne, kdy spotřebitel své právo poprvé uplatnil, jedná se o podstatné porušení smlouvy ze strany prodávajícího dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel má v takovém případě právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Pokud prodávající nehodlá odstoupení od smlouvy akceptovat ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se začít domáhat soudní cestou. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.