Společnost


F-communication s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14118Neuznané odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2017, před 8 lety

Jan Bělohlávek

Znění stížnosti

Dne 11.12.2014 jsem si u společnosti F-communication s.r.o zakoupil telefon značky ZOPO ZP700 za cenu 3090 Kč. Bohužel se na tomto telefonu během doby záruky vyskytly tři vady [telefon se nabíjí max. na 20%, stále nemá signál, zrnitý display při bílé obrazovce].
Tyto vady jsem reklamoval dne 10.10.2016 a žádal o opravu (viz reklamační protokol). Dne 5.11.2016 mi telefon zaslali zpět, bohužel ale byla opravena jen jedna vada ze tří zmiňovaných, ke druhé se vyjádřili neprojevením, tedy zamítli a ke třetí vadě [stále nemá signál] se nebylo vyjádřeno vůbec. Z mé strany hned ten den (5.11.2016) byl zaslán email, ve kterém jsem je žádal o vyjádření i k této vadě. Dosud mi nebylo na email odpovězeno, ani jiným způsobem se mi nebylo vyjádřeno na tuto vadu.
Dne 7.12. jsem zaslal telefon i s dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy společnosti, ve kterém jsem to celé popsal a žádal o vrácení kupní ceny kvůli podstatnému porušení smlouvy.(doručeno 9.12.)
1.1.2017 mi ze společnosti zavolali, že na odstoupení od kupní smlouvy nemám nárok a telefon mi byl zaslán zpět.


Produkt

Telefon Zopo ZP700 modrý


Požadované řešení

Byl bych rád za kladné vyřízení mého odstoupení od kupní smlouvy, vrácení kupní ceny a uhrazení poštovného.
Potěšila by mě omluva za chybu ze strany společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2017 20:21, před 8 lety

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Pokud vada není opravena, má prodávající povinnost zdůvodnit, proč tomu tak není. Neučinil-li tak a vada přetrvává i po vyřízení reklamace, může spotřebitel trvat na jejím odstranění. Nebude-li reklamace vyřízena ve lhůtě 30 dní ode dne, kdy spotřebitel své právo poprvé uplatnil, jedná se o podstatné porušení smlouvy ze strany prodávajícího dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel má v takovém případě právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Pokud prodávající nehodlá odstoupení od smlouvy akceptovat ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se začít domáhat soudní cestou. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 13:13, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.