Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1412Stížnost na podmínky ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2013, před 11 lety

Jan Holub

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěl bych Vás poprosit o chvilku Vašeho času pro odpověď na můj dotaz. Řeším problém s T-mobilem. Končí nám nájemní smlouva a budeme se stěhovat do jiného bytu. Volal jsem na T-mobile ohledně přesunutí smlouvy na jiné místo. Se službou jsem i přes původní velké problémy spokojen, proto nemám důvod to měnit. Operátorka mi velmi nadšeně sdělila, že v novém místě bydliště je pokrytí a já už jsem radostí skoro plesal. Nicméně mi řekla, že převedení je možné pouze tak, že doplatím zbývající částky, které bych platil (což by do srpna 2014 bylo cca 7000,- ) a pak mi to převedou. Na otázku proč bych to měl platit, když ve službě jimi dodávané chci pokračovat mi odpověděla, že to jsou prostě pravidla. Po nějaké době domáhání se logického řešení mi řekla, že je možné internet na starém místě bydliště přepsat na někoho jiného (což není možné, byt se přestává využívat) nebo sepsat novou smlouvu, s tím, že bych několik měsíců měl smlouvy dvě, ale ta už by byla s jinou vyšší cenou a možná by mi T-mobile tu starou zrušil, ale že to záleží na nějaké jejich komisi. Takže ve výsledku to dopadne tak, že budu mít dvě smlouvy, jednu na nevyužívané místo a druhou na místo nového bydliště s o dost vyšší cenou. V případě, že budu mít štěstí, zaplatím tři měsíce obou služeb a možná mi to vypoví. Nebo rok budu platit obě dvě smlouvy, než tu první dva měsíce před koncem vypovím. Vůbec nevím co mám dělat, obchodního ducha nemám, nevím jaké mají pravomoce, ale toto už se mi zdá dost.

Mockrát děkuji za odpověď a radu.

S pozdravem,

Holub Jan


Produkt

ADSL-internet


Požadované řešení

Chtěl bych pouze přesunout tuto stávající smlouvu, kterou jsem si sjednal za určitých podmínek na jiné místo. Nemám důvod jí rušit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2013 11:35, před 11 lety

V případě ukončení smluv s operátorem či jejich změnou z důvodu změny bydliště se opravdu proces řídí podmínkami stanovenými ve smlouvě nebo obchodních podmínkách.
Každopádně od 8.8.2013 je v účinnosti novela zákona o elektronických komunikacích. Tato novela upravuje i v § 63 odst. 1 písm. p) zákona o elektronických komunikacích nejvyšší možnou sankci, kterou může operátor žádat při vypovězení smlouvy. Tato sankce činí 20% z ceny nevyužitých tarifů. Operátoři jsou povinní tuto změnu začlenit do svých obchodních podmínek nejpozději do 8.2.2014.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 00:24, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.12.2013 12:03, před 11 lety


Jan Holub

Hodnocení:

Komentář: T-Mobile mě nepřekvapil. Opět s prominutím ojebává všechny své zákazníky. Má s nimi problémy celá naše rodina, takže se ničemu nedivím ;). Děkuji pracovníkům dTestu za to, že jsem se alespoň dozvěděl, že si zákazníků opravdu "váží".