Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
31/12/2016 v 16:55 v prodejně Lidl v ulici Pocernicka 60, Praha 10 jsme s přítelem koupili potraviny na přípravu osláv Nového Roku. Mezi ostatními jsme koupili : " XXL MCennedy beef burger". Po přípravě večeři, kvůli podivné chutě jídla, jsme zkontrolovali veškeré informace napsané na obalu a zistili že jsme snědli jídlo které mělo ukázány datům trvanlivosti do: 29.11.2016! Vic než měsíc prošly product!!!
Když jsem přišla do prodejny,a poprosila z někým promluvit,bylo mě řečeno že řešit to nìkdo nebude a ať volám na centrálu a řeším to samá.
XXL MCENNEDY, 2 XXL BEEF BURGERS with a hint of seasoning, 500g.
Chci vrátit peníze za zboží. Nebo dostát kredity na nákup v prodejně. Ale nejdůležitějším je reakce prodejný a lepší kontrola zboží!!!!
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané, deklarované vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, na odstoupení od smlouvy, anebo na přiměřenou slevu.
V případě zboží, které podléhá rychlé zkáze jako potraviny, se používá označení datem minimální trvanlivosti, kdy při skladování se uchová příslušná jakost, nebo datum minimální spotřeby, po které už nesmí být potravina nabízena k prodeji, neboť není zaručena její bezpečnost.
Datum použitelnosti se uvádí slovy "Spotřebujte do...". Za tímto výrazem následuje buď vlastní datum, nebo odkaz na místo, kde je datum uvedeno na etiketě nebo obalu. Datum se uvádí v předepsaném pořadí - den, měsíc a rok. Je-li potravina označena dobou použitelnosti, tedy slovy: „Spotřebujte do…“, musí výrobce na obal doplnit i údaje o podmínkách uchování, které musí být dodrženy. Doba použitelnosti se používá pro potraviny, které podléhají rychle zkáze, a musí být proto rychle spotřebovány, např. jogurty a jiné mléčné výrobky, ryby, chlazenou drůbež, výrobky studené kuchyně atp. Potraviny s prošlou dobou použitelnosti se nepovažují za bezpečné v souladu s čl. 14 odst. 2 až 5 nařízení (ES) č. 178/2002 a nesmí se uvádět do oběhu.
Má-li spotřebitel podezření, že společnost porušuje při prodeji zboží některou ze svých zákonných povinností, je vhodné se obrátit s podnětem na Státní veterinární správu (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave).
Hezké odpoledne, paní Panchuk,
za tuto situaci se velice omlouváme. Takový produkt již samozřejmě neměl být v prodeji. Můžeme Vás poprosit o zaslání Vašeho příspěvku na socialmedia@lidl.cz a připojení snímku balení, na němž bude patrné datum spotřeby?
Vše předáme našim kolegům, kteří se celou záležitostí budou zabývat.
Děkujeme a přejeme pokud možno pohodový zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.