Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#14123Zamítnutá výměna- prodejna Karlovy Vary Chebská

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2017, před 8 lety

Eva Burešová

Znění stížnosti

Koupila jsem manželovi dárek cykl. kalhoty vel. L za 799 Kč.Jednalo se o dárek, proto jsem si schovala pokladní kupon pro potřebu výměny.Na účtence je uveden kod zboží.Hned mezi vánočními svátky jsme spěchali kalhoty vyměnit za větší velikost.Bohužel, výměna nám nebyla umožněna, protože na kalhotech prý musí být orig. visačka. Tu jsem samozřejmě při baleni dárku odstranila. Prý potřebují kod i když se jednalo jen o výměnu stejného typu zboží o jednu velikost.Byli jsme v šoku jednáním " prý vedoucí prodejny".Byla arogantní, neprofesionální a velmi nepříjemná.
Při mé poznámce, že do prodejny chodíme často, před vánocemi jsme za lyžařské vybavení pro děti utratili několik tisíc a že tím pádem ztrácí zákazníka nám řekla, že jí to nezajímá a že si můžeme stěžovat v Anglii. Otočila se a bez pozdravu odešla . Zůstali jsme v šoku my i ostatní zákazníci, kteří nás sledovali.
Opravdu nemáme šanci na výměnu? Vždyť se jedna o stejný druh zboží.
Bylo mi trapně, jaké lidi zaměstnáváte.


Produkt

63656503430 Muddyfox Urban short SnO799 -cyklistické kalhoty


Požadované řešení

výměna velikosti stejného zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2017 10:02, před 8 lety

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Zákonné právo vrátit zboží bez udání důvodu má spotřebitel jen ve dvou situacích. Jednak v případě, kdy zboží nakupuje mimo prostory obvyklé k podnikání (na ulici či od podomních prodejců). Druhá možnost nastává při uzavírání takzvaných distančních smluv, tedy nákupů nejčastěji online v e-shopu, přes telefon či jiným podobným způsobem.

V kamenných prodejnách právo odstoupit od smlouvy, popřípadě vyměnit zboží (tedy zboží vrátit například pro špatně zvolenou velikost) nevyplývá ze zákona, ale buďto z předchozí domluvy, nebo jednostranného prohlášení prodávajícího třeba na plakátu, letáku. Protože zde lhůty a podmínky neřeší přímo zákon, pravidla má každý obchod nastavena trochu jinak. Právo na vrácení či výměnu zboží tak může být omezeno zákazem odstraňovat cenovky a visačky, přijít o něj může spotřebitel i pokud vyhodí původní obal či jinak poruší podmínky obchodu. Ani náhrada za vrácené zboží nebývá jednotná. Někde dostaneme zpět peníze, jinde jiné zboží nebo časově omezenou poukázku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 13:10, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.