Společnost


Pull & Bear Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#14124Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2017, před 8 lety

Šárka Zítková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 20.12.2016 jsme přes internetový e-shop tohoto obchodu objednali synovioblečení za 3193 Kč. Tuto částku jsme také hned zaplatili ( bylo nutné hradit zboží předem ). Dne 21.12.2016 jsme od společnosti obdrželi e-mail s tím, že objednávka opustila sklad a včas dorazí do zvolené destinace - kamenný obchod v Centru Chodov. Datum dodání na prodejnu mělo být 27.12.2016. Zboží doteď nemáme. Zkoušeli jsme volat na uvedené telefonní číslo (900812900), bylo nám sděleno, že číslo neexistuje a na uvedené e-maily contact@pullandbear.com a noreply@pullbear.com společnost neodpovídá. Jediné co víme je, že zásilka je dle stavu objednávky "na cestě". Doručení má zajistit kurýrní služba INDITEX. Dvakrát jsme se také obrátili na personál prodejny na Chodově, ale bylo nám sděleno, že oni s e-shopem nemají v podstatě nic společného, zboží pouze přijde k nim na prodejnu.


Produkt

V objednávce jsou 4 trika s krátkým rukávem, 2 svetry a černé kalhoty ( číslo objednávky je 804241828


Požadované řešení

Dodání uhrazeného zboží na prodejnu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2017 21:52, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2017 21:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 00

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.