Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den.
Včera odpoledne jsem byl ve vašem obchodě Tesco Eden nakupovat. V oddělení uzenin jsem si koupil telecí párky a šunku od kosti. Obě byly ve slevové akci.
Po zaplacení jsem ale na účtence zjistil,že je mi naúčtována původní cena. Bez slevy. Vrátil jsem se k paní pokladní,abych se na to zeptal,ale ta mi ještě dřív,než jsem se stačil na cokoli zeptat řekla že mi nebyly odečteny slevy. Na informacích mi bylo vráceno 55 Kč.
Nebýt toho,že jsem se podíval na účtenku,tak jste mě ošidili,nebo okradli? Jak je možné že k tomuto může dojít? Toto zboží si jistě koupilo hodně lidí a myslím si,že jen pár si všimlo toho,že jste je vlastně ošidili? Ptám se,bylo to úmyslné,nebo jen chyba v pokladním systému?
Od dnešního dne,pokud ještě někdy půjdu do Tesca nakoupit,budu vše pořádně kontrolovat. A poradím to všem s kým budu mluvit.
Obě účtenky, jak od pokladny, tak tu opravenou mám schované. Zvažuji je poslat na Českou obchodní inspekci.
prověřit,zda to bylo neúmyslné,nebo promyšlené od Tesca?
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 00