Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Qbjednala jsem si povlečení.Povlečení bylo černobílé, po prvním vyprání super, po druhém vyprání hnus.Barvy do sebe pustily.Povlečení jsem odeslala zpět. Reklamace byla zamítnuta z důvodu nedodržení 14-denní lhůty. Povlečení jsem reklamovala kvůli kvalitě a na to je záruka 24měsíců .Na email nikdo neodpovídá, tel.nikdo nezvedá.
Zakoupeno na slevisku 23.9 2016.
hebké 4 dílné povlečení na 2 lůžka, varianta 15
Žadám vrácení peněz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Spotřebitelka je oprávněna uplatnit právo z vady (reklamaci), která se vyskytne u této věci, v době dvaceti čtyř měsíců od jejího převzetí. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Dobrý den, jste požadovala odstoupení do 14 dnů, a to jste 14 denní lhůta zmeškala proto Vám pošlou jen nové zboží.
Přejeme hezký den.
Slevisko
Dobrý večer, nepožadovala jsem odstoupení od smlouvy rovnou jsem reklamovala. O nové zboží nestojím ( reklamuji kvůli kvalitě ). Požaduji vrátit peníze za zboží to je 359kč + 60kč poštovné (jak jsem Vám doporučeně vrátila a Vy jste vrátili zpět )
Doklad mám.
Šarmanová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.