Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 27.10 2013 jsem reklamovala dětskou basketbalovou obuv značky Nike v A3sportu OC Varyáda Karlovy Vary.Obuv byla zakoupena přes A3sport internetový obchod dne 19.11 2012.Obuv byla reklamována z důvodu:díry v podrážkách a rozlepené špičky.Dne 31.10 2013 mi byla reklamace zamítnuta,v reklamačním protokolu napsáno:Zboží bylo důkladně prohlédnuto a ohledáno,ale v tomto směru nebyla shledána žádná výrobní ani materiálová vada,která by zapříčinila vznik reklamovaného poškození.Psala jsem jim hned na tohle zamítnutí email jelikož si za reklamací stojím a myslím že právo bylo na mé straně,ale odpověd byla že si za zamítnutím stojí.Píši Vám to z jednoho důvodu,nejde mi o peníze ale o chování ze strany prodejce k zákazníkovi,není to poprvé co se mi toto stalo,ale ted mě to docela už naštvalo a myslím si že nejsem sama.Prosím Vás touto cestou o radu,jestli se s tím dá něco dělat?Děkuji za radu.S pozdravem Kinková Alena
Nike,vel.4Y
vrácení peněz
|
Tweet |
Záruční doba na zboží zakoupené spotřebitelem je 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit dle § 622 odst.1 občanského zákoníku.
Pokud se tvrzení prodejce a spotřebitele o příčině a povaze vady rozcházejí, tak má spotřebitel možnost obrátit se na nezávislého odborníka.
Společnost A3 SPORT s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.