Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobry den,chodim už 5 let skoro deně do Kauflandu na Praze 8,na malim klině,už mě tam docela znaj i zakaznici a i ta prodavačka co děla na samoobslužnej pokladně,kde pokaždy platim,včera 4.1.20017,v 19,45 hodin,tam byl nějakej novej vaš zaměstnanec,ja jsem tam přišel,zaplatil jsem,nikdy se nestalo,že bych něco nezaplatil,a to tam měsičně nechavam dost peněz,a tam jso igelitovi tašky zadarmo,vždycky si beru,tak dvě navic,protože to do auta rozkladam,včera jich tam bylo asi 5 poslednich,tak jsem je strčil k nakupu,když jsem odchazel,vaš zaměstnanec,mužu řict,že byl slušnej,na mě zavolal a ja jsem se zastavil a počkal na něj,on mě řekl co ty tašky,ja bych mu je klidně dal,v tu ranu ke mě naběhli nějaky ukrajinci,ktery neměli ani označeni a ani,něco že jsou od ochranky,a tvrdě na mě nastoupili,ačkoli nevěděli o co jde,a ani je nezajimalo,že mam učtenku o zaplaceni,jde o to,že ja po 5 letech co tam chodim,se tam nemužu ode dneška ukazat,kvuli ostudě,protože lidi tam na mě koukali jako na nějakyho zlodějě,moc mě to opravdu sebralo,protože jsem tam chotil moc rad a navic mam to kousek,nebudu to dal posilat,i když včera jsem hned volal do novin ke kamaradovi,dnes to přešlo,hold musim chodit nakupovat jinam,moc mě to mrzi,ja tam měsičně nechal 14000,s pozdravem,Suchomel
Trvam aspon na odpovědi
|
Tweet |
Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.