Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před časem vnikl do našeho domu neoprávněně pan Martin Pšenička z firmy Groziskon a s podvodným upozorněním, že u nás dělají dveře,
což nebyla pravda, namontoval 10 předražený zámek - cena 9000 Kč s montáží, v obchodě cca 900 Kč.
Protože nereagoval na odstoupení od smlouvy podané do 14 dnů a neustále se vymlouval při asi 40 telefonních rozhovorech, že později, až bude mít cestu nebo že mu živnostenský úřad udělil pokutu 2 miliony korun, podala jsem trestní oznámení. To ale policie předala k dořešení OÚ.
S právničkou Mgr. Alenou Pařízkovou, Advokátní kancelář Praha 8, akparizkova@gmail.com, tel. 604 606 554,jsme se dohodli na hromadném podání trestního oznámení.
Prosím dříve poškozené, aby se na ni obrátili. Stačí dokonce i jen 4-5 poškozených.
Informovat Martina pšeničku,Groziskon s.r.o., o zahájení trestního stíhání
|
Tweet |
Jednal-li podnikatel s úmyslem získat majetkový prospěch tím, že někoho uvede v omyl, mohlo by se jednat o trestný čin podvodu. Je tedy vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo. V případě, že bude se subjektem zahájeno trestní řízení, spotřebitelé mohou požadovat náhradu škody v tzv. adhezním řízení, které je vedeno v rámci řízení trestního. Požadavek na náhradu škody je vhodné uvést do protokolu současně s podáním trestního oznámení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.