Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#1414Výpočet dopravy při výnosu do patra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2013, před 11 lety

Lucie Růžičková

Znění stížnosti

objednala jsem si od Internet Mall, a.s. kombinovanou lednici. Mall inzeruje u zboží nad 1000Kč dopravu zdarma. Pak se ale dočtete, že to znamená pouze dodání zboží před první dveře (vrata) uvedené adresy. A též že tato doprava nezahrnuje odvoz starého spotřebiče. Mall, prostřednictvím svého subdodavatele Gebruder Weiss, spol. s r.o. nabízí doplňkové služby dopravy: odvoz starého spotřebiče 399Kč, doručení s výběrem dopoledne nebo odpoledne 239Kč, doručení do patra 49Kč/patro. Tyto dodatkové služby však nelze dokoupit k nabízené "dopravě zdarma" a je třeba se tudíž dopravy zdarma úplně vzdát zaplatit i základní poplatek za dopravu 399Kč a dále všechny zvolené doplňky. Bydlím v 7. patře takže příplatek za patra 343Kč přestože to znamená pouze minutové čekání ve výtahu. Protože nevlastním dodávku, kterou bych mohla doručit do sběrného dvora staré zařízení, ani rudl, abych si mohla odvést nové zboží od paty paneláku do bytu, musela jsem zaplatit všechny uvedené služby takže celková cena dopravy 1383 Kč. CHápu poplatek za patra v případě nutnosti vynášení pěšky, ale platit 343Kč za 1min. jízdy ve výtahu mi připadá velmi nemorální (člověk, který bydlí ve 20.tém patře by tak zaplatil za pětiminutovou jízdu ve výtahu 980Kč. Takováto konstrukce ceny dopravy mi připadá odporující fair trade. A inzerovanou "dopravu zdarma" považuji tak za klamavou reklamu, protože službu nelze ve většině případů využít.
Vzhledem k tomu, že jsem si už se společností Mall vyměnila na toto téma několik dopisů a stále mi odpovídají, záměrným převracením mé námitky, pro jistotu zdůrazňuji, že nezpochybňuji poplatek za odvoz starého spotřebiče, nezpochybňuji poplatek za překonání schodů (pater) při absenci výtahu. Nezpochybňuji právo dodavatele na odměnu za vykonanou službu, ale jedná se mi o spravedlivý přístup k zákazníkům bez zavádějících reklamních triků
S pozdravem Růžičková


Produkt

viz. popis snížnosti


Požadované řešení

Nezpochybňuji právo dodavatele na odměnu za vykonanou službu, ale jedná se mi o spravedlivý přístup k zákazníkům bez zavádějících reklamních triků.
Pokud společnost Mall inzeruje u nákupu zboží nad 1000Kč dopravu zdarma, měla by umožnit k ní dokoupit jen doplňkové služby, ale nepožadovat i základní poplatek za dopravu. A u výnosu do pater požaduji diferencovat zda je nutné patra opravdu fyzicky zdolávat a rozlišit v ceně překonání pater fyzicky a výtahem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2013 14:07, před 11 lety

V případě, že je využita služba, kterou je doplněn prodej výrobku je na prodejci/přepravci, za jakých podmínek službu poskytuje. Na spotřebiteli je, zda služby za takových podmínek využije nebo zvolí jiný subjekt poskytující obdobnou službu.
Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele by měl být spotřebitel seznámen s cenou této služby včetně všech jejích součástí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2014 14:28, před 11 lety

Dobrý den paní Růžičková, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz.Ano, dopravu zdarma nabízíme při hodnotě objednávky vyšší jak 1000,-Kč za první uzamykatelné dveře. Doplňkové služby jako je výnos do patra, nebo odvoz starého spotřebiče je možný pouze při zvolení placené expresní dopravy. Pokud v baráku vlastníte výtah stačí si v objednávce zvolit dodání do 1. patra, pokud výtah nevlastníte je poplatek za každé patro. V případě zájmu mi prosím pošlete email na adresu: overeno@mall.cz, který se dostane přímo ke mě. Děkujeme za pochopení.

Veronika
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 11:32, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.