Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Když jsem byl na paušálu, tak mi vždy po vyčerpání dat přišla SMS s odkazem, kde šlo buď dočerpat data, nebo pokračovat zpomaleně. JENŽE(!) po přechodu na kredit se T-Mobile zachoval dost vyčůraně a zjistil jsem, že po vyčerpání nejenže nejde pokračovat zpomaleně, ale nejdou dočerpat data VŮBEC! Jediné, co mi nabízel prohlížeč bylo jen internet na 24h/25MB a nic víc! Takže dám vlastně téměř stejnou cenu jako 60MB balíček (29kč), ale místo toho mi jen jde jen 25MB a TO NA JEDEN DEN kvůli jejich neschopnosti dát webové stránky do pořádku a hlavně možnost pokračovat i po zpomalení. Je to k lámání zákazníků a okrádání!
Jediné co mi řekli po kontakt na lince, že VĚTŠINOU to nefunguje to zpomalení na dobíjecí kartě, což je pěkná hloupost. Tak buď budou dávat všem svým klientům stejná pravidla, a nebo přestat lhát.
Internet v mobilu - balíčky/vyčerpání dat
Chci aby T-Mobile bral internet v mobilu jak v tarifu, tak i v dobíjení stejnou měrou a nedělal takové podrazy na lidi a dal vše do pořádku, aby šlo normálně bez volání na linku v prohlížeči buď dobít data, anebo pokračovat zpomaleně, když už člověk má ten týdenní/měsíční internet!
|
Tweet |
Společnost na svých webových stránkách uvádí, že u některých služeb není možné po vyčerpání datového limitu pokračovat ve snížené rychlosti stahování (www.t-mobile.cz/podpora/caste-dotazy/-/refId/faq-1390231430815-session-BB3CD828FDEDE1152236B053D85E7C6Ainst12).
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před soudem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.