Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#14147Můj balík se nacestuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 25 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2017, před 8 lety

Eva Synková

Znění stížnosti

Když se mi to stalo poprve, tak jsem nevěřila svým očím .Očekáváte balík se z Německa se zdravotním materiálem a tak reagujete na každé zazvonění.Jsem v invalidním důchodu a tak musím uznat,že trochu pomaleji chodím .Jelikož bydlím v 1 -pokojbytě ,mám ke zvonku stejně daleko z kuchyně i z obývacího pokoje .A tak jednoho dne zvonek zazvoní a jelikož jsem v té chvíli u okna tak vidím , pan pošťák si to štráduje s balíkem v ruce, ale ne ke mně, ale už ode mně a já jen mohu stačit otevřít okno a volat : Haloo kam s tím balíkem?Ten asi bude můj.Ale pan pošťák je tak zabrán do své práce ,že mě neslyší .A to na něho volám z prvního patra Zkrátím to: O dodání balíku,který mi chodí 2x do roka ze stejné adresy a je pro mě životně důležitý ,pro mé zdraví ,jsem 35let diabetičkou I.typu, se starají v současnosti 3 instituce :Paní doktorka + zdravotnický servis a čp s.p. A když se náhodou dovolím zeptat kohokoliv z nich,kde je balík?,odpoví mi kterýkoliv z nich stejně : Je někde mezi Prahou a Německem. .To jsou služby k nezaplacení.A tak nastává chvíle,kdy se ze mne stává detektiv nedobrovolný,protože tato situace mi vždy zhorší můj zdravotní stav..Je zřejmě výhodnější pro Českou poštu vrátit balík zpět do Německa,dnes už i bez oznámení o zásilce,kterou zásadně nedostávám,než ho doručit klientovi bydlící 800m od pošty.Uběhly dva roky a situace se opakuje.Můj balík si to k dnešnímu dni opět štráduje do Německa a opět se vrátí úspěšně ke mně k adresátovi !


Produkt

Jedná se o balík se zdravotnickým materiálem, odesílatelem je Německo a to je hlavní důvod,proč můj balík cestuje tam a zpátky.Před dvěma roky mi bylo řečeno paní vedoucí na pobočce České pošty ,že balíky z Německa zásadně nepřijímají a vracejí zpět !!


Požadované řešení

Balík určený adresátovi doručen hned napoprvé a bez problému


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2017 08:31, před 8 lety

Zásilky odeslané ze zahraničí podléhají dle poštovních podmínek zvláštnímu režimu. Záleží zejména na zemi, odkud byla zásilka odeslána.
1.Zásilky ze zemí Evropské unie nejsou předkládány k celnímu řízení, ale po roztřídění směrují k adresátovi.
2.Zásilky z ostatních zemí převezme vyměňovací pošta Praha 120, Plzeňská 139/290, Praha 5 Košíře, kde procházejí celním řízením, při kterém je stanoven další postup:
zásilka nepodléhá proclení, je celně propuštěna do další přepravy, nebo
zásilka je určena k vyclení, bude vyměřeno clo a DPH, nebo vyměřeno pouze DPH (u zboží, které bylo osvobozeno od cla, hodnota zboží je 22 EUR a vyšší), nebo
zásilka je uložena v celním skladě, adresát je vyzván Oznámením o příchodu zásilky ze zahraničí k doplnění chybějících údajů o zásilce.
3.Po vyřízení patřičných náležitostí jsou zásilky celně propuštěny a odeslány dodací poště k doručení.

Zásilka by mohla být rovněž podnikem zadržena v případě nedovoleného obsahu.

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.