Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14149Klamani zakazniku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2017, před 8 lety

Denisa Mickalova

Znění stížnosti

Objednala jsem si u společnosti telefon Apple iphone 7 ze 73% slevou tudiz za 5490kc puvodni cena byla 21100. Přisel mi potvrzovaci email avšak na druhy den mi prisel omluvny email od spolecnosti ze tento telefon se prodava mnohem draz a ja ho za slevnenou cenu nedostanu protoze meli nějakou systémovou chybu.Ohaneji se obchodnimi podminkami kde maji napsane ze kdyz se rozhodnou ze je to systemova chyba tak muzou objednavku zrusit.Prijde mi to nefer aby takhle klamali zakazniky. Jak ma clovek vedet ze je to nejaka systemova chyba.


Produkt

Apple iphone 7 ruzovo/zlaty


Požadované řešení

Telefon chci za cenu za kterou jsem ho puvodne chtela koupit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2017 20:03, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2017 12:06, před 8 lety

Dobrý den paní Mickalova.

Je nám opravdu líto, že jsme museli vaši objednávku stornovat, ale opravdu došlo k systémové chybě a uvedená cena se na webu zobrazila špatně.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2017 12:53, před 8 lety


Denisa Mickalova

Dobrý den to je hezke ze vam je to lito ale pokud vim mate vsude reklamy ze mate az 80% slevy coz ja bych se do této slevy vlezla kde je jasne ze je to systemova chyba? Jak to muzeme poznat ? Nebo vy date slevu a když zjistite ze je velky zajem tak to zrusite date systemovou chybu a kupte si ji za plnou . Jako spolecnost která by chtěla ve světě fungovat ikdyby to byla chyba meli byste to vyřešit v dobro zakaznika ne Vas , jelikoz jsou tyto stížnosti veřejné a pro Vasi společnost je to akorát hanba.Cetla jsem si na Vasi spolecnost tolik stiznosti a to i na situaci o ktere pisi i ja.O něčem to vypovida.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 16:08, před 8 lety

Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Dohoda zde v tomto případě nebyla. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

V případě, že je uveřejněna nabídka na internetových stránkách, je jejím přijetím smlouva uzavřena. V případě, že prodejci se zvýší náklady na obstarání zboží nemůže jít k tíži spotřebitelky. Pro spotřebitelku platí cena, která byla uvedena v kupní smlouvě. Pokud prodejce uvedl špatnou cenu, nemůže to být k tíži spotřebitelky, která smlouvu uzavřela v dobré víře, nemohla tedy chybu prodejce předpokládat. Jakmile je smlouva jednou uzavřena jsou strany povinny plnit podle smlouvy řádně a včas.

Pouze v případech, kdy by došlo ke zjevné administrativní chybě, že spotřebitelka nemohla v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodejce odůvodněně spotřebitelku informovat o správné výši kupní ceny. V daném případě bude pro posouzení případu podstatné, že zboží bylo označeno v době nabídky jako akční zboží s určitou např. procentuální slevou.

V případě, že prodejce mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2017 07:37, před 8 lety

Dobrý den paní Mickalová,

věc řešíme s naším právním oddělením.
Vyjádření Vám zašleme na e-mail, jakmile to bude uzavřené.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.2.2017 00:32, před 8 lety


Denisa Mickalova

Dobrý den paní Kucerova
Už je to 27 dni co tento problém řešíme a 13 dni je to od doby co jsem od Vas dostala poslední reakci a pořád jsem od Vas nedostala žádný email s resenim této situace zajímalo by mě jak dlouho ještě budu čekat na nejake vyjadreni?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2017 05:53, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2017 13:03, před 8 lety

Dobrý den paní Mickalová,
v nejbližších dnech byste měla být kontaktována ze strany našeho právního oddělení.
Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.3.2017 18:22, před 8 lety


Denisa Mickalova

Dobrý den už me to opravdu nebaví je to skoro už 2 měsíce a pořád se nic neděje.Pred 9 dny jste mi psala že se mi od vás někdo ozve a pořád nic.Jestli na to kaslete a nechce se Vám to řešit tak to napište hned ať nemusím čekat a muzu to dát vlastnímu právníkovi.Myslela jsem ze se dohodneme a vyřešíme to v klidu ale jak vidím Váš zájem tak to asi po dobrém nepujde.Mickalova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2017 05:50, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2017 15:23, před 8 lety

Dobrý den,

dle dostupných informací jste již v kontaktu s naším právním oddělením.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2017 19:56, před 8 lety


Denisa Mickalova

Dobrý den informace mate tak na půl správné někdo mi od vás volal jednou a od té doby o5 nic už mi opravdu dochází trpělivost začíná to být opravdu k smíchu to vaše jednání přijde mi ze vám vůbec nezáleží jestli na vás obchod budou dobre ohlasy.Tak dobre když chcete mít takové jednání já se podle toho taky zaridim!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2017 08:35, před 8 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 20:41, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.