Společnost


TENILL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14151Falešná parfémová voda

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2017, před 8 lety

Nikol Ptacnikova

Znění stížnosti

K Vanocum jsem si zakoupila parfemovou vodu znacky Chanel Coco mademoiselle 100ml tester na strankach www.testers.cz. Zbozi doslo, ale bez vicka, barva parfemu jednoznacne jina a vune taktez jednoznacne jina a vydrzi maximalne 5min. Uzivam tento parfem uz nekolik let tak jsem si jista na 100% a jeste jsem dostala stejny parfem od me sestry take na Vanoce, ten byl diky bohu pravy. Pokousela jsem se s firmou zkontaktovat jak po telefonu, ktery je celou dobu nedostupny, tak i emailem, na ktery jsem nedostala zadnou odpoved. Zaplatila jsem 2010,00Kc i s dopravou.


Produkt

Parfemova voda - Chanel Coco mademoiselle, 100ml tester


Požadované řešení

Byla bych rada, kdyby se ta spolecnost ozvala a vratila me 2010,00Kc a nedelela uz takove podvody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2017 08:13, před 8 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, což lze při použití české internetové domény předpokládat, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Spotřebitelka však musí prokázat, že se skutečně jedná o zboží, které porušuje práva duševního vlastnictví. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nabízení nebo prodej výrobků porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitelka může podat podnět.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitelka k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitelka obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2017 22:15, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.