Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.11.2016 jsem si ve firmě stavby complet objednala krbová kamna '' Romotop Evora'' včetně montáže za celkovou cenu 35920 kč. Stím , že jsem na místě složila zálohu ve výši 10000kč.Dne 28.11.2016 se dostavili pracovníci společnosti kteří provedli montáž kamen a po dokončení prací jsem jim zaplatila doplatek ve výši 26000kč s tím, že jsem jim nechala 80kč spropitné.Od doby co pracovníci odjeli uplynulo zhruba 30min. a volal mi pan Lehner se společnosti stavby complet s.r.o. , že jsme si špatně rozuměli s výší doplatku a že montážník do firmy přivezl 16000kč.Po předání doplatku jsem od montážníka obdržela příjmový pokladní doklad na částku 25919kč.
Dne 4.1.2017 jsem od společnosti stavby complet obdržela výzvu k úhradě dluhu ve výši 9919kč.
Cítím se dotčena postupem firmy a přeju si, aby se tahle věc co nejdříve vyřešila a nebyli tímto způsobem obvinováni i další klienti společnosti.
|
Tweet |
Žádá-li společnost po spotřebitelce zaplacení dluhu, musí také prokázat existenci dluhu. Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. V daném případě je podstatné, že spotřebitelka obdržela při placení doplatku v hotovosti od pověřeného zaměstnance společnosti příjmový pokladní doklad s uvedením částky doplatku.
Vyjádření společnosti Stavby COMPLET s.r.o. ke stížnosti č. 14159 paní Terezy Gajdošíkové ze dne 06.01.2017
Ke stížnosti paní Terezy Gajdošíkové zveřejněné na internetových stránkách D-testu sdělujeme,že její postup při řešení naší žádosti o úhradu jejího dluhu považujeme za značně neseriózní, který poškozuje naše dobré obchodní jméno.
S paní Gajdošíkovou jsme uzavřeli smlouvu o dílo na montáž krbových kamen Romotop Evora včetně dodávky montáže třísložkového komínu v ceně 35.919,-Kč. Při podpisu smlouvy o dílo paní Gajdošíková zaplatila zálohu 10.000,-Kč. Doplatek ceny díla ve výši 25.919,-Kč měla paní Gajdošíková zaplatit po dokončení díla. Při předání díla paní Gajdošíková však skutečně zaplatila pouze 16.000,-Kč. Proto jsme paní Gajdošíkovou velmi slušným způsobem dne 02.01.2017 písemně požádali o úhradu nedoplatku ve výši 9.919,-Kč. Ve své žádosti jsme ji podrobně informovali o příčinách vzniku tohoto nedoplatku a všechno jí doložili kopiemi souvisejících dokladů. Věřili jsme, že paní Gajdošíková svoji početní chybu uzná a že nám požadovaný doplatek ceny díla sama a dobrovolně zaplatí. Bohužel, místo řádné odpovědi na naši zdvořilou žádost o doplacení ceny díla jsme se dočkali jejího veřejného obvinění z neseriózních obchodních praktik, a to formou hanlivé stížnosti na naši společnost na stránkách D-testu dne 06.01.2017.
Z textu její stížnosti je zcela zřejmé, že jsme paní Gajdošíkovou upozornili na chybu v počtech přijatých peněz, a to okamžitě po zjištění tohoto nedoplatku, tj. cca do 30 minut při jejich přepočítání ve firmě. Paní Gajdošíková ve své stížnosti zamlčela velmi podstatnou skutečnost, že má sice k dispozici příjmový daňový doklad na částku 25.919,-Kč, který však není žádným naším zaměstnancem vůbec podepsaný. Z toho jednoznačně vyplývá, že ve skutečnosti nemá paní Gajdošíková žádné platné potvrzení, které by prokazovalo, že jsme sjednaný doplatek po dokončení díla od ní vůbec převzali. Stejně tak není pravdou, že by naši zaměstnanci převzali od paní Gajdošíkové „spropitné“ ve výši 80,-Kč, neboť přejímající zaměstnanci předali do pokladny firmy skutečně celou částku 16.000,-Kč. Chybou našich zaměstnanců bylo, že si peníze od paní Gajdošíkové na místě řádně nepřepočítali. Pravdou rovněž je, že jsme paní Gajdošíkové svým dopisem ze dne 02.01.2017 poctivě přiznali, že jsme od ní převzali nejen zálohu na dílo ve výši 10.000,-Kč, ale i část doplatku ceny díla ve výši 16.000,-Kč. Proto jsme po ní ve svém dopise ze dne 02.01.2017 slušně žádali zaplatit jen faktický nedoplatek ve výši 9.919,-Kč. Proto nechápeme, co paní Gajdošíková sleduje tím, že nás veřejně obviňuje z nekalých obchodních praktik a varuje další naše klienty před neseriózností naší firmy.
Vzhledem k tomu, že Stavby COMPLET s.r.o. je slušná a poctivá firma s dlouholetou tradicí, ve které pracují slušní zaměstnanci, kterým pevně věříme, tak se nás tento neseriózní postup paní Gajdošíkové citlivě dotýká. Tímto sdělujeme, pokud nám paní Gajdošíková svůj dluh nedoplatí a veřejně se nám za zveřejnění této nepravdivé a zavádějící stížnosti neomluví, budeme nuceni hájit své oprávněné zájmy a dobré obchodní jméno naší firmy soudní cestou.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: