Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Nevím, jestli můj dopis bude vůbec někdo číst , nebo prostě jen skončí ve spamech, ale aspoň pro klid své duše, bych se chtěla někomu svěřit a možná-- kdo ví ?? mi někdo odpoví. Možná přepošlete tento mail na správné místo a správnému člověku.- Děkuji
Koupila jsem u Společnosti STUDENT AGENCY v OSTRAVĚ v prosinci 2011 2 letenky do MIAMI.Zaplatila jsem je přímo u nich na přepážce,( cca 30 700 kč) slečna mi je vytiskla a řekla nezbytné informace k letu.
Jaké bylo moje překvapení, když mi v únoru přišel mail ze student agency, že společnost MALEV, která měla tyto lety na starosti ZKRACHOVALA. a tudíž jsou mé letenky jen bezcenný kus papíru.
Následovaly dotazy přes mail cca tak po měsíci , jak se situace vyvíjí a tak. vždy mi slušně odpověděli, ale nijak mi nepomohli.
Blížily se prázdniny, a jediná možnost, kterou mi nabídli byla, koupit nové letenky- na což samozřejmě nemám. Nejmladší dcera měla zaplacený kurz angličtiny v Miami, který jsem se ztrátou musela stornovat, v podstatě jsem musela zorganizovat náhradní program na prázdniny- což mě pochopitelně stálo další peníze. Jsem učitelka a měsíční pobyt jindy , než o hlavních prázdninách není možný.
Proč to ale píšu.
Společnost STUDENT AGENCY má na svých internetových stránkách hrdý titulek. NEJVĚTŠÍ PRODEJCE LETENEK - když jsem ale telefonovala s paní ředitelkou , která má letenky na starosti, řekla mi, že mi nemůže nijak pomoci, že jsou jen zprostředkovatelé (překupníci), a nemohou za to , že nějaká společnost krachne.
Jak to tedy je??
Přirovnám to třeba k obchodu s obuví. Oni taky nakupují zboží u různých dodavatelů a když zákazník není spokojen, či se obuv pokazí - vrátí mu peníze tam, kde si boty koupil a pak si to řeší s tou firmou sami a zákazník s tím v podstatě nemá co do činění.
Podle mého názoru by to měla Student Agency udělat stejně. - JÁ JSEM U NICH TY LETENKY KOUPILA, DALA JSEM PENÍZE KONKRÉTNÍ OSOBĚ? NA KONKRÉTNÍM MÍSTĚ? tak si myslím, že bych je měla od nich taky dostat.
Co myslíte, jak to tedy je???? jsem v právu já a nebo jsem zase své těžce vydělané peníze dala nějakým chytrákům, kteří vydělávají na tom, že v tom umí chodit. Nejvíc mě na tom štve, že jsem to kupovala u ČESKÉ SPOLEČNOSTI a ti se ke mně staví zády,
PS přeposílám korespondenci, kterou jsem se
> snažila dovolat svých práv i s odpovědí .
>
> Martina Juhasova napsal(a):
> > Dobrý den pane řediteli
> > Jmenuji se Martina Juhasová, bydlím v Paskově(okres Frýdek -Místek) a učím na
> zdejší základní škole. Jako učitelka si mohu vybírat dovolenou pouze o letních
> prázdninách . Po dlouhém šetření jsem se rozhodla koupit dceři jazykový kurz v
> Americe , který jsem řešila přes internet a taky platby jsem takto posílala.
> > S letenkami jsem se ale obrátila na vaši agenturu, neboť jsem chtěla mít
> jakousi jistotu, že když to zajdu koupit do konkrétního obchodu a předám peníze
> konkretní osobě u přepážky-(kde jsem si mimochodem připlatila dvakrát storno
> poplatek 700 kč z mé strany, kdybych třeba ze zdravotních důvodů nemohla jet)-
> tak vím, s kým jednám a není to tak anonymní.
> > Letenky jsem kupovala v prosinci, takže dcera měla o Vánocích velkou radost.
> jaké bylo ale moje zklamání, když mi v únoru přišel mail o tom , že společnost
> Malev zkrachovala, takže mé letenky jsou bezcenné, že sice potřebujete mé
> svolení abyste mým jménem mohli vyjednávat, ale žádné další informace o
> případném jednání z vaší strany nepřišly. Dokonce jsem se paní , nebo slečny
> tázala, jestli mi nemůžete nabídnout náhradní letenky v ceně , kterou jsem
> zaplatila, nebo si mírně doplatím. Slečna mi nabídla nové letenky s tím , že je
> může zarezervovat , ale do 24 hodin je musím celé zaplatit. Já vím, že pro vás
> 30 000 už nic neznamená , ale pro mě s učitelským platem a třemi studenty na
> krku je to prostě neúnosné. Přesto jsem trpělivě čekala , že se to snad do
> prázdnin přece jen nějak vyřeší.Každý měsíc jsem paní Malčovské psala mail s
> dotazem, jestli se něco děje. vždy jsem dostala slušnou odpověď, že mám mít
> strpení.
> > Nejsem konfliktní typ a spíše jsem důvěřivá a věřím v dobro, jinak bych své
> povolání nemohla dělat, ale čím déle se tato záležitost protahuje, tím se mi
> zdá, že mě chcete podvést. A spoléháte na to , že si to nechám líbit
> > Jsou ale pane řediteli určité meze, které ani hodný člověk není ochoten
> tolerovat.
> >
> > Přečetla jsem si vaše stránky, profil společnosti i váš příspěvek SLOVO
> ŘEDITELE ve kterých se pyšníte tím , že jste největší cestovní agenturou v ČR a
> největším zprostředkovatelem au-pair pobytů a největším PRODEJCEM letenek a
> jízdenek.
> > " Naším cílem je být nejlepší v tom, co děláme.U všech služeb chceme skloubit
> vysokou kvalitu a příznivou cenu. To je naší filosofií a konkurenční výhodou.
> > STUDENT AGENCY JE ZNAČKA, KTERÉ LZE VĚŘIT--- kdybyste byl na mém místě, stále
> byste si to myslel????
> >
> > Telefonovala jsem vám ohledně této záležitosti na přelomu července a srpna,
> tehdy jste mě odkázal na vedoucí prodeje letenek. Ano, ozvala se mi a naučeným
> trpělivým způsobem mi stále dokola opakovala , že jste jen překupníci letenek
> leteckých společností, že nemůžete za to, když některá letecká společnost
> zkrachuje a nemůžete peníze za letenky vrátit. Abych řekla pravdu, tak tomu
> nerozumím. Já přijdu do Ostravy na pobočku, u přepážky zaplatím přes 30 000 VÁM
> konkrétnímu PRODEJCI jak to máte uvedeno na svých stránkách - od Vás obdržím
> letenky a očekávám, že když se něco pokazí, tak vaší povinností je mi buď vrátit
> peníze, nebo nabídnout náhradní letenky v ceně , jakou jsem zaplatila. Tím, že o
> sobě prohlašujete, že jste jen zprostředkovatelé a že se vás to netýká a
> nemůžete ručit za to , že nějaká letecká společnost zkrachuje, tím si tedy hodně
> protiřečíte, protože na internetových stránkách i všude na reklamních letácích
> veřejně hlásáte PRODEJCE - takže logický závěr je, že když mi něco prodáte, je
> na vás, abyste mi škodu uhradili VY a pak si to třeba přes pojišťovnu s tou
> leteckou společností vyjednali, ale to se mě jako vašeho zákazníka vůbec nemá
> dotknout , jak dlouho to vaše jednání bude trvat. přesto už čekám na vyrovnání
> od února- což je víc jak 5 měsíců.
> > když vám na mínění jednoho vašeho nespokojeného
> zákazníka nesejde, i když si myslím , že pro vás nějakých 30 tisíc je pakatel(
> a kde je storno poplatek za kurz a ostatní zklamání), tak jste už buď tak jistí
> v kramflecích a stoupnul vám úspěch do hlavy, nebo zkoušíte , kolik naivních
> lidí si toto jednání nechá líbit a mávne nad tím rukou. Přečetla jsem si i pár
> vašich odpovědí na příspěvky vašich zákazníků. Ano , je pravda, že třeba v
> autobuse člověk nemůže na zadních sedadlech očekávat velký výběr denního tisku a
> časopisů, jak jste vysvětlil- to pochopí každý rozumný člověk, že tato stížnost
> není na místě. Myslím si ale , že moje záležitost je dosti závažná a neměla by
> se zlehčovat , jen jsem zase zasponzorovala svými tvrdě vydělanými penězi nějaké
> darebáky.
> >
> > s pozdravem Mgr. Martina Juhasová------------ Původní zpráva ------------
> Od: Radim Jančura
> Předmět: Re: Martina Juhasová
> Datum: 17.8.2012 18:46:01
> ----------------------------------------
> Dobrý den paní Juhasová,
> myslím, že jsme spolu mluvili po telefonu. Bohužel já se v letenkách
> natolik nevyznám, že Váš e-mail musím přeposlat na moji kolegyni paní
> Lenku Němcovou.
> Radim Jančura
> ředitel společnosti
> ------------------------------------------------------------------------
> STUDENT AGENCY - centrála
> Dům pánů z Lipé, nám. Svobody 17
> 602 00 Brno
> ------------------------------------------------------------------------
> osobní linka: +420 539 000 901
> tel: +420 5 42 42 42 42
> fax: +420 539 000 910
> jancura@studentagency.cz
> www.studentagency.cz
> > Děkuji za odpoveď, avšak doufám, že jste tuto záležitost jen neposlal dále, ale že ji dosledujete, aby dopadla k mé spokojenosti. s přáním hezkého dne . Martina Juhasová
--já ji dosledovat nemohu, na to fakt nemám sílu. Ale vy mi můžete napsat, pokud Vám neodepíše.
Radim Jančura
ředitel společnosti
--------------------------------------------------------------------------------
STUDENT AGENCY - centrála
Dům pánů z Lipé, nám. Svobody 17
602 00 Brno
--------------------------------------------------------------------------------
osobní linka: +420 539 000 901
tel: +420 5 42 42 42 42
fax: +420 539 000 910
jancura@studentagency.cz
www.studentagency.cz
po 14 - ti dnech , kdy se nic nedělo, jsem zavolala paní Němcové a ptala jsem se jí , jestli se už něco pohlo v záležitosti mých letenek. Omluvila se, že o tom nic neví- s tím, že měla dovolenou- což mohla být pravda, nicméně stále tvrdila, že se v tom nedá nic dělat a nakonec mi poslala nemastný neslaný mail , který ani nepodepsala. - přikládám.
>
Vážený kliente,
rádi bychom Vás informovali o postupu při vrácení cen letenek zkrachovalé letecké společnosti Malev.
Stav vyřízení refundací cen Vašich letenek neustále ověřujeme přímo u asociace IATA, která zastupuje všechny klienty zkrachovalé letecké společnosti Malev při jednání se správcem konkurzní podstaty. Asociace IATA má proto jako jediná možnost přímo komunikovat s institucí spravující závazky zkrachovalé společnost Malev.
Podle asociace IATA je rozhodující ratifikace tzv. “refund agreement”, který byl podepsán leteckou společností Malev dne 6. 2. 2012, tedy před faktickým vyhlášením bankrotu dne 14. 2. 2012. Bez ratifikace tohoto dokumentu ze strany likvidátora nemůže IATA zahájit refundační proces, aniž by porušila maďarské zákony. Výsledkem dosavadních jednání mezi asociací IATA a likvidátorem byla dohoda, že “refund agreement” by měl být platný navzdory krachu Malevu a že IATA může následně po ratifikaci zprocesovat příslušné platby. Nyní je na likvidátorovi, aby tuto dohodu potvrdil písemně. Dokud likvidátor tuto dohodu písemně nepotvrdí, nemůže IATA refundaci cen letenek zprocesovat.
Termín, kdy dojde k ratifikaci dohody, bohužel, není znám.
Chápeme, že situace se řeší již velmi dlouho, i nadále Vás však prosíme o trpělivost. Můžeme Vám také jedině doporučit řešit navrácení cen letenek prostřednictvím Vašich právních zástupců přímo s likvidátorem společnosti Malev.
Jakmile budeme mít z asociace IATA nové informace, poskytneme Vám je.
Děkujeme za pochopení.
STUDENT AGENCY
Toto je podle nich jediné možné řešení
Opravdu je to takhle správně????? Děkuji za váš čas, pokud jste to dočetli až do konce. a co teď s tím???
zakoupení dvou letenek u společnosti student agency v jejich kamenném obchodě v Ostravě, téměř 2 roky se nic neděje( zakoupeno v prosinci 2011)
vrátit peníze plus finanční újmu za zrušený kurz
|
Tweet |
Dle nám dostupných informací, v rámci prodeje letenek vystupuje STUDENT AGENCY jako zprostředkovatel. To znamená, že tato společnost pouze zprostředkuje smlouvu mezi zákazníkem a leteckou společností. Z tohoto titulu zprostředkovatel nenese odpovědnost za chybně poskytnutou přepravu leteckou společností.
Společnost STUDENT AGENCY, k.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.