Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.12.2016 jsem na www.penezenky-opasky.cz objednala 2 opasky (černý, bílý) a 1 kabelku (černobílou) dle nabídky e-shopu, zboží bylo skladem. Celková částka objednávky 1698 Kč. Dne 9.12.2016 mi přišla e-mailem informace, že zboží bylo odesláno. 14.12.2016 balíček nepřišel, požadovala jsem zaslání čísla zásilky, abych si zkontrolovala, kde se balík nachází. 15.12.2016 mi přišla odpověď od pana Rangla "Dobrý den, číslo nelze vyhledat, ale pošta balíček přijala, řeším s vedoucí pošty, pokud nebudu mít info, pošleme ráno nový." Balíček nepřišel, urgovala jsem zaslání slíbeného. Dne 19.12.2016 mi přišla odpověď od pana Rangla "Dobrý den, dnes by měl být doručen, číslo DR0191027649x". Balíček jsem vyzvedla 21.12.2016 navečer, po rozbalení jsem zjistila, že zásilka obsahuje 3 pásky (černý, bílý a modrý) a 1 kabelku (černobílou), ale ani jediná položka se neshodovala s objednaným zbožím. Kabelka byla navíc porýpaná a špinavá. Ani jedna položka neodpovídala objednávce, předpokládám i ceny doručeného zboží byly nižší. Zaslané zboží nebylo na e-shopu ani nabízeno. Balík navíc neobsahoval fakturu, kterou mi prodávající dodnes nezaslal ani po 3 urgencích. Zboží jsem poslala obratem zpět, přijato prodávajícím bylo následující den, tj. 23.12.2016, od té doby pan Aleš Rangl nebere telefon, neodpovídá na e-maily, kromě první e-mailové žádosti o zaslání faktury, na kterou mi odepsal dne 23.12.2016 "Dobrý den, pošlu, stačí elektronicky?". Na mou odpověď, že dle zákona faktura elektronická postačí, už neodpověděl, fakturu nezaslal, peníze zpět neposlal, své jednání neodůvodnil ani neomluvil.
Jana D.
Opasek dámský kožený B2/2014 cena 300 Kč vč. DPH, Opasek Kalewensen 05 cena 699 Kč vč. DPH, Kabelka Chicago černo-bílá cena 699 Kč vč. DPH
Vrácení peněz za zboží 1698 Kč a uhrazení vynucených nákladů na vrácení zboží 119 Kč.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno. Jak již ale uvedla spotřebitelka v popisu stížnosti, zboží bylo prodávajícímu již doručeno. Prodávající je tak povinen vydat spotřebitelce peněžní prostředky, které od ní přijal v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy.
Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitelka by měla prodávajícího vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Prodávající má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.