Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na slevovém portálu Kouzelný děda byl zakoupen pobyt pro 2 osoby(romantika na zámku)Zámecký Hotel Ve Dvoře, Zámecká 141, 335 61 Spálené Poříčí.Platnost vouchru do 1.3. 2017. Uvedené tel.číslo do tohoto zařízení je nedostupné. Obrátila jsem se proto telefonicky na městský úřad Spálené Poříčí a bylo mi sděleno, že zmíněný hotel je již delší dobu zavřený.Poslala jsem reklamaci e-mailem na reklamace@kouzelnydeda.cz
Romantika pro 2 na zámku - pobyt pro 2 osoby na 3 dny (2 noci) v pokoji de luxe kód vouchru 1264v41c5b935b8
Chci vrátit peníze, jinak podám na firmu DOBROGEM s.r.o. trestní oznámení
|
Tweet |
V daném případě bude záležet, zda smlouva, kterou spotřebitelka uzavřela s poskytovatelem ubytovacích služeb prostřednictvím slevového portálu, je platná. Slevové portály většinou bývají pouze pouhými zprostředkovateli smluvního vztahu mezi zákazníkem a konkrétním podnikatelem. Spotřebitelka se tedy může domáhat splnění povinností ze smlouvy pouze po podnikateli, se kterým byla prostřednictvím slevového portálu smlouva uzavřena (zde se jedná o poskytovatele ubytovacích služeb).
Pokud však slevový portál věděl o uzavření ubytovacího zařízení a uvedl spotřebitelku úmyslně v omyl, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost tohoto právního jednání. Bylo-li právní jednání neplatné, odpadl také právní důvod, na základě kterého získala společnost majetkový prospěch. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pokud společnost uvedla spotřebitelku v omyl s úmyslem získat majetkový prospěch, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.