Společnost


DOBROGEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14164Nedodaná služba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2017, před 8 lety

Ivana Živná

Znění stížnosti

Na slevovém portálu Kouzelný děda byl zakoupen pobyt pro 2 osoby(romantika na zámku)Zámecký Hotel Ve Dvoře, Zámecká 141, 335 61 Spálené Poříčí.Platnost vouchru do 1.3. 2017. Uvedené tel.číslo do tohoto zařízení je nedostupné. Obrátila jsem se proto telefonicky na městský úřad Spálené Poříčí a bylo mi sděleno, že zmíněný hotel je již delší dobu zavřený.Poslala jsem reklamaci e-mailem na reklamace@kouzelnydeda.cz


Produkt

Romantika pro 2 na zámku - pobyt pro 2 osoby na 3 dny (2 noci) v pokoji de luxe kód vouchru 1264v41c5b935b8


Požadované řešení

Chci vrátit peníze, jinak podám na firmu DOBROGEM s.r.o. trestní oznámení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2017 20:56, před 8 lety

V daném případě bude záležet, zda smlouva, kterou spotřebitelka uzavřela s poskytovatelem ubytovacích služeb prostřednictvím slevového portálu, je platná. Slevové portály většinou bývají pouze pouhými zprostředkovateli smluvního vztahu mezi zákazníkem a konkrétním podnikatelem. Spotřebitelka se tedy může domáhat splnění povinností ze smlouvy pouze po podnikateli, se kterým byla prostřednictvím slevového portálu smlouva uzavřena (zde se jedná o poskytovatele ubytovacích služeb).

Pokud však slevový portál věděl o uzavření ubytovacího zařízení a uvedl spotřebitelku úmyslně v omyl, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost tohoto právního jednání. Bylo-li právní jednání neplatné, odpadl také právní důvod, na základě kterého získala společnost majetkový prospěch. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud společnost uvedla spotřebitelku v omyl s úmyslem získat majetkový prospěch, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2017 21:59, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.