Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes webový portál www.darkosvet.cz jsem si objednala pro děti 2x sadu kinetického písku, každou za 299,- Kč, sada měla obsahovat 4x 250 g písku, ale byly mi zaslány jiné sady obsahující pouze 3x 150g písku, tedy jsem místo 2x kilo písku obdržela pouze 2x necelého půl kila ale cena zůstala stejná. Po obdržení jsem zaslala společnosti Veronika Stenzlová, Dárkosvět email, kterým jsem zásilku reklamovala a požadovala zaslání správného zboží nebo dodání zbývajícího množství písku (reklamační protokol na webu této společnosti nefunguje). Na můj email nikdo nereagoval, kontaktní telefon na webu je nedostupný a bohužel pozdě jsem se podívala na negativní recenze k této společnosti.
Objednané produkty:
ID Kód produktu Název Cena Množství Celkem
10343 418 Zázrační tekutý písek 4x 250g + bábovky + lopatka 299,- Kč 2 ks 598,- Kč
Způsob doručení a platby:
- Pošta - DOPORUČENĚ (do 5 cm) ( Dobírkou ) ( Cena: 119,- Kč )
ID Kód produktu Název Cena Množství Celkem 10343 418 Zázrační tekutý písek 4x 250g + bábovky + lopatka 299,- Kč 2 ks 598,- Kč
požaduji buď výměnu zboží za správné nebo zaslání dalších balení obsahujících chybějící množství kinetického písku, případně vrácení poloviny peněz za nedodaný písek
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, zvláště pak není-li věc v odpovídajícím množství míře nebo hmotnosti, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě bude vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci, která provádí dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.