Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#14172Označování oznámení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2017, před 8 lety

Hana Bušková

Znění stížnosti

Dobrý den, celá stížnost se týká pošty Litoměřice 1.
Dostávám oznámení o uložení zásilky na poště. Na oznámení není zcela jasné o jaku zásilku se jedná a tudíž stojím na balíky a jsem pak předána na přepážku s dopisy a obráceně. Poslední případ se stal dnes. Na oznámení je napsáno cenné psaní, tak si vyzvednu lístek z vyvolávacího systému na dopisy, čekám čtvrt hodiny a když na mě přijde řada, paní za přepážkou mi řekne že je to na balíkové přepážce!!!! Ptám se jak to mám poznat, když na oznámení je napsáno psaní - a ona že já to nepoznám!!! Takže čekám jednu frontu a pak druhou.
Bohužel na této poště to nefunguje tak, že jedna pracovnice vydá jak balík, tak dopis. U nás se musí přebíhat z jednoho konce na druhý konec pošty.
Navíc na obálce je napsáno mé telefonní číslo a nikdo mi nevolal o oznámení zásilky. Druhý den jsem dostala zásilku a je zajímavé, že tento zaměstnanec pošty mi volal.
Prosím o řešení problému s jasným označováním zásilek, ať člověk ví jakou položku má na vyvolávacím systému zmáčknout. Je pravda, že nejsem jediná která má tuto zkušenost.
Vedení pošty jsem již na tuto skutečnost již upozorňovala a stále se nic neděje.
Děkuji s pozdravem Bušková


Požadované řešení

Jasné označování na oznámení, aby člověk věděl, zda se jedná o balík, či dopis.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2017 18:13, před 8 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.