Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace přijata 24.11.2016 - oznámeno e-mailem od prodejce. Dodnes není reklamace vyřízena. 2x jsem prodejce upozorňoval, že není reklamace vyřízena po 30 denní reklamační lhůtě - reakce žádná. 3.1.2017 jsem prodejce kontaktoval telefonicky 777 206 694, byl jsem přepojen na reklamační oddělení, bylo mi sděleno že do ho hodiny mi přijde výsledek reklamačního řízení. Paní nabídla buď nový kus nebo vracení peněz, vybral jsem si vrácení peněz. S tím ať zašlu číslo účtu + podrobné informace. To jsem poslal 3.1. Peníze však nepřišli. Již při převzetí a prvním zapojení zboží nebylo funkční. Objednáno po internetu.
Zboží -Playstation Move Motion Controller (PS3) 649 Kč
Objednávka č. 246674
Herní svět
Zámečnická 560/2
Liberec 1
46001
E-Mail : info@herni-svet.cz
Telefonní kontakt :
+420 484 800 057
+420 777 206 694
Zboží -Playstation Move Motion Controller (PS3) 649 Kč
Vrácení peněz, jak bylo slíbeno při telefonickém kontaktu.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, je spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu zboží, prodávající je zase povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud prodejce nevyřídí uplatněnou reklamaci spotřebitele v zákonem stanovené lhůtě dopouští se správního deliktu dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 00